چهارشنبه 17 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: پزشکان بيماری مهدی هاشمی را تاييد نکرده‌اند

خبرگزاری فارس: يک منبع آگاه با اعلام تفهيم ۴ اتهام اصلی مهدی هاشمی به وی، گفت: مهدی هاشمی در بخش VIP بيمارستان دی بستری است در حاليکه پزشکان بيماری وی را تأييد نکرده‌اند.

يک منبع آگاه در گفت‌‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، با اشاره به روند رسيدگی به پرونده مهدی هاشمی، گفت: تاکنون چهار اتهام اصلی مهدی هاشمی به وی تفهيم شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه اتهام جاسوسی و انتقال اطلاعات حساس به بيگانگان از اتهاماتی بوده که به مهدی هاشمی تفهيم شده است، افزود: اخلال در نظام اقتصادی کشور از ديگر اتهاماتی است که به مهدی هاشمی تفهيم شد.

اين منبع آگاه با بيان اينکه اخلال در امنيت کشور در دوران فتنه ۸۸ از اتهامات ديگر تفهيم شده به مهدی هاشمی است، تصريح کرد: فساد در قراردادهای بزرگ نفتی در دوران مسئوليت در وزارت نفت در زمان رياست‌جمهوری آقای رفسنجانی از ديگر اتهاماتی بود که به وی تفهيم شد.

وی با بيان اينکه مهدی هاشمی اکنون به بهانه بيماری در بخش VIP بيمارستان دی بستری است، تاکيد کرد: در حالی که مهدی هاشمی در بيمارستان بستری است اما پزشکان اصل بيماری اين متهم را تائيد نکرده‌اند.

اين منبع مطلع همچنين گفت: با توجه به اينکه کارشناسان قضائی روند رسيدگی به پرونده مهدی هاشمی را خلاف قانون و عدالت می‌دانند و معتقدند نوع برخورداری اين متهم از امکانات گسترده با ديگر متهمان در دستگاه قضا سابقه نداشته است، بيم آن می‌رود که روند تحقيقات از وی با اخلال جدی مواجه شود.

وی با تاکيد بر اينکه نبايد روند رسيدگی به پرونده مهدی هاشمی دچار اخلال شود، بر رسيدگی دقيق بر اتهامات مهدی هاشمی و استمرار تحقيقات از وی تاکيد کرد.

بر اساس اين گزارش، پيش از اين خبرنگار فارس از فشار سياسی به قوه قضائيه برای اخلال در پرونده مهدی هاشمی خبر داده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016