یکشنبه 21 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض کوچک زاده به تذکر توکلی درباره مرگ ستار بهشتی

مهر ـ نماينده مردم تهران در تذکر خود نسبت به تصويب فوريت طرح تامين کالای اساسی برای اقشار آسيب پذير گفت: نمايندگان آگاه باشند اگر اين طرح تصويب شد ديگر نگويند دولت در ايام انتخابات و برای کار تبليغی اين اقلام را خريداری کرده و به مردم می دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، مهدی کوچک زاده نماينده مردم تهران در جلسه علنی امروز يکشنبه مجلس در تذکری اظهار داشت: امروز فوريت طرح تامين کالاهای اساسی برای اقشار آسيب پذير مطرح بود که يکی از موافقان در خلال صحبت های خود نام بنده را با عنوان موافقان اين طرح اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه برخلاف ماده آئين نامه است که نظر بنده را ديگری مطرح کند، گفت: در ابتدای اين طرح آمده است دولت موظف است که اقلام کالاهای اساسی مانند گوشت، برنج، قند، شکر و مرغ را به افراد تحت پوشش کميته امداد بدهد.

کوچک زاده ادامه داد: نمايندگان آگاه باشند که اين طرح در چه ظرف زمانی تصويب می شود، يعنی در آستانه انتخابات رياست جمهوری هستيم.

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: اگر اين طرح تصويب شد و دولت اقلام مذکور را خريد و به مردم داد ديگر نگوييد که اين کار دولت در آستانه انتخابات کار تبليغی و انتخاباتی است.

وی در ادامه تذکر خود با بيان اينکه دلم برای مظلوميت نظام می سوزد، مطالبی را می خواست در خصوص نطق احمد توکلی درباره مرگ وبلاگ نويس و همچنين پيگيری کميسيون امنيت ملی در اين خصوص مطرح کند که ابوترابی فرد به وی گفت: اين بخش تذکر شما مربوط به ماده(۷۷) نمی شود.

کوچک زاده در ادامه گفت: اگر شما مايل نيستيد حرف بزنم، بگوييد حرف زده نشود؛ چراکه من بيشتر از اينکه آبروی خودم مهم باشد، آبروی نظام مهم است.

در ادامه تذکر کوچک زاده ابوترابی فرد با عنوان رئيس جلسه خطاب به وی گفت: اگر شما تذکر خارج از دستور بدهيد بايد به ديگران هم در اين خصوص وقت داده شود.

نماينده مردم تهران با وجود تذکرات و ممانعت ابوترابی فرد و همچنين قطع ميکروفنش همچنان به اعتراضات خود ادامه داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016