یکشنبه 21 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سعيد مدنی پس از ۱۰ ماه از بند امنيتی زندان اوين به بند عمومی منتقل شد

کلمه ـ سعيد مدنی از فعالان ملی -مذهبی پس از ۱۰ ماه حبس در بند امنيتی ۲۰۹ روز گذشته شنبه به بند ۳۵۰ زندان اوين منتقل شد.

به گزارش خبرنگار کلمه، سعيد مدنی که هفدهم ديماه سال گذشته توسط وزارت اطلاعات بازداشت شد، دو ماه ونيم در سلول انفرادی نگهداری شد و در جلسات بازجويی متعدد تحت شديدترين فشارها و شکنجه ها قرار گرفت. اين استاد دانشگاه و پژوهشگر اجتماعی پس از بازداشت بيش از سه ماه از هرگونه ارتباطی با خانواده خود محروم بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ابتدای تير ماه سال جاری به دستور بازپرس پرونده و عليرغم مخالفت وزارت اطلاعات وی به بند ۳۵۰ منتقل شد که به دستور بازجويان يک روز بعد مجددا به بازداشتگاه ۲۰۹ بازگردانده شد. در همين حال و با آغاز دور جديدی از فشارها به اين فعال سياسی و پژوهشگر جنبش سبز يکبار ديگر مقامات امنيتی با انتقال وی به بند ۳۵۰ زندان اوين مخالفت کردند.

بازجويان سعيد مدنی از ابتدا به وی تاکيد کرده بودند که تنها در صورت اعتراف به خواسته های آنها با انتقال او به زندان عمومی موافقت می کنند که اين خواسته هيچگاه از سوی وی مورد قبول واقع نشد.

اولين جلسه دادگاه رسيدگی به اتهامات سعيد مدنی در تاريخ ۳ آبان سال جاری در شعبه ۲۶دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضی پير عباسی برگزار و قرار است دومين جلسه اين دادگاه نيز ۲۴ آبانماه برگزار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016