سه شنبه 23 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حکم پرونده شکايت دولت و مشائی از دو مداح صاحب نام صادر شد، منصور ارضی تبرئه شد

مهر ـ وکيل اسفنديار مشائی از صدور حکم پرونده شکايت دولت و مشائی از دو مداح صاحب نام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی طرح مسائلی درباره رئيس جمهور و رئيس دفتر وی در ماه مبارک رمضان سال گذشته و انتشار اين سخنان در جامعه ، معاونت حقوقی رياست جمهوری و وکيل اسفنديار مشايی عليه مداح صاحب نام شکايتی را در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازپرس شعبه نهم دادسرا نيز پس از تحقيق از دو مداح و بررسی شکايت صورت گرفته ، پرونده را با صدور قرار مجرميت و تائيد آن از سوی دادستانی به دادگاه انقلاب تهران فرستاد.

يکم آبان ماه جلسه دادگاه در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد که پس از آخرين دفاعيات دو مداح صاحب نام و وکلای آنها ختم رسيدگی به پرونده اعلام شد.

با گذشت دو هفته از جلسه دادگاه اخباری در برخی محافل منتشر شد که بر اساس آن قاضی پرونده، منصور ارضی را تبرئه و سعيد حداديان را به ۵۰ هزار تومان جريمه محکوم کرده است.

علی اصغر حسينی وکيل اسفنديار مشائی در اين رابطه به مهر گفت : من نيز اين حکم را شنيده ام اما تاکنون رای دادگاه به بنده ابلاغ نشده است. هفته گذشته برای پيگيری ماجرا به دادگاه انقلاب رفتم که در آنجا اعلام شد رای پرونده صادر شده و در مرحله تايپ است.

وی افزود: به احتمال قوی حکم دادگاه تا يک هفته ديگر ابلاغ می شود اما تا آن زمان نمی توان درباره آن صحبت کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016