چهارشنبه 15 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دفتر رئيس جمهور: کانديداتوری مشائی برای انتخابات رياست جمهوری کذب محض است


مهر ـ دفتر رئيس جمهور در اطلاعيه ای خبر کانديداتوری اقای مشائی برای انتخابات رياست جمهوری را بشدت تکذيب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پايگاه اطلاع رسانی دولت، متن اطلاعيه بدين شرح است: در پی انتشار اخباری منسوب به جناب آقای مشايی مبنی بر اعلام کانديداتوری ايشان برای انتخابات رياست جمهوری ضمن تکذيب جدی خبر مذکور اشعار می دارد که آقای مشايی هيچگاه و در هيچ محفل خصوصی و يا عمومی در اين موضوع صحبتی نکرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين اطلاعيه می افزايد: اگر چه انتشار چنين اخباری ( که از اساس وتماما دروغ محض است) جای تعجب فراوان دارد لکن دادن جزئيات به يک خبر دروغ (که با هدف القای باور به صحت خبر در مخاطبان انجام گرفته است) از يک طراحی سازمان يافته برای تخريب ايشان وشخص رياست جمهوری حکايت می کند، تلاش نافرجام وشکست خورده ای که بويژه در دو سال گذشته در حجم سنگينی بعمل آمده است.

در اين اطلاعيه با تاکيد مجدد بر دروغ بودن همه اجزای خبر مذکور بر پيگيری قضايی دروغ پردازی مذکور تصريح شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تکذيب خبر کانديداتوری اسفنديار رحيم مشايی توسط دفتر رئيس جمهور در حالی است که هيچ خبری در روزها و هفته های اخير در مورد کانديداتوری مشايی در رسانه های رسمی و معتبر کشور منتشر نشده است. تنها برخی از کارشناسان سياسی سخنان شب گذشته رئيس جمهور در رسانه ملی را درخصوص ادامه دولت وی به احتمال کانديداتوری يک فرد بسيار نزديک به رئيس جمهور و تلاش وی برای جانشينی اين فرد تعبير کرده و به آن انتقاد کرده بودند.

محمد دهقان عضو هيئت رئيسه مجلس شورای اسلامی درباره تاکيد رئيس جمهور بر اينکه "چه کسی گفته امسال سال پايانی دولت است؟" به خبرنگار مهر گفته بود: تمام سخنان رئيس جمهور در اين مصاحبه تلويزيونی با اين جمله تطابق داشت و نشان داد دليل وی برای حضور در صدا و سيما استفاده از رسانه ملی برای طرح انتخاباتی پوتين-مدودف است.

وی در همين رابطه تاکيد کرد: رئيس جمهور بايد بداند ايران روسيه و ايشان هم پوتين نيست و مدودف مورد نظر آقای احمدی نژاد نيز چنين جايگاهی در ميان افکار عمومی ندارد و نخواهد داشت البته چون احمدی نژاد از ابتدا برای انتخاب وزرا بجای ژنرال به دنبال سرباز بود، لذا انسانهای با ظرفيت بالا که بتوانند نقش مدودف را بازی کنند در اطراف وی وجود ندارد.

وی با بيان اينکه صحيح نيست که رئيس جمهور از رسانه ملی به گونه ای استفاده کند تا شائبه استفاده بهره برداری انتخاباتی از آن پيش بيايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016