شنبه 27 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نقدی: آماده صدور فرمان آزادی بیت‌المقدس از سوی رهبری هستیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج برای آزادی بیت المقدس لحظه شماری می کند، گفت: ما فقط منتظر فرمان مقام معظم رهبری هستیم البته در این میدان تنها نیستیم و بسیجیان دنیا نیز با ما خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز شنبه در حاشیه مراسم تجلیل میثاق بسیجیان با آرمان های امام خمینی، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، درباره حمله رژیم صهیونیستی به غزه و واکنش کشورهای منطقه در قبال این حمله، گفت: تاکنون فقط این واکنش ها در حد فراخوان سفیر دنبال شده است که این موضوع قابل قبول نیست. ما انتظار داریم کشورهای منطقه غیرت اسلامی خود را در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به غزه نشان دهند.

وی با بیان اینکه همسایگان فلسطین و غزه باید در قبال این حمله به طور جدی وارد صحنه شوند، افزود: یکی از این کشورها مصر است، ما انتظار داریم کشور مصر به صورت جدی وارد میدان شود.

نقدی افزود: حمایت کشورهای منطقه از غزه نباید فقط در قالب شعار باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یکی از مهمترین راههای مقابله با رژیم صهیونیستی و حمایت از غزه را راههای بازدارنده عنوان کرد و درباره اینکه منظور شما از راههای بازدارنده چیست؟ گفت: مردم و دولتمردان مصر به خوبی راههای بازدارنده را می دانند. فقط کافیست آنها در حمایت ازغزه حرکت کنند؛ اگر این اقدام از سوی مصر صورت گیرد کار رژیم صهیونیستی تمام می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر درباره انتشار خبری مبنی بر اعلام آمادگی 20 هزار بسیجی اصفهان برای دفاع از غزه گفت: باید با قاطعیت اعلام کنم که بسیجیان برای آزادی بیت المقدس لحظه شماری می کنند البته ما در این میدان تنها نیستیم و بسیجیان دنیا نیز با ما خواهند بود.

سردار نقدی در عین حال افزود: فقط کافیست مقام معظم رهبری در این باره فرمان خود را صادر فرمایند.

نقدی با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است، افزود: شک ندارم که نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک شده است ضمن آنکه عناصر این رژیم عناصری ترسو و بزدل هستند.

وی در ادامه در پاسخ به این سئوال که سازمان بسیج مستضعفین چه برنامه هایی برای سبک زندگی اسلامی دارد، اظهار داشت: بسیج در این باره برنامه های گسترده ای را تنظیم کرده است و انشاءالله در آینده نزدیک آن را ارائه خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016