یکشنبه 15 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نقدی در گفتگو با مهر: بسیج به زودی در عرصه سایبر شگفتی می‌آفریند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر آمریکائیها ترور هم بکنند ما در مقابل آنها دست به اسلحه نمی بریم چون شلیک به جسد مرده بی فایده است، خبر داد: بزودی شاهد شگفتی سازی بسیج در عرصه سایبر خواهیم بود.

محمد رضا نقدی درگفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص طرح هدفمند ترور شخصیتهای نظامی ایران بویژه فرمانده سپاه قدس از سوی آمریکایی ها گفت: آنها ماهیت خود را با این اظهارات نشان داده اند و اگر آنها ترور هم بکنند ما در مقابل آنها دست به اسلحه نمی بریم چون شلیک به جسد مرده بی فایده است.

وی با تاکید براینکه آمریکا دیگر مرده است و این اظهارات آنها نیز جزء تلاشهای مذبوحانه شان است، گفت: به هرحال خون ملت ایران همیشه بیدار بخش بوده است چون آنها نتیجه این کار پلید خود را در ابتدای انقلاب دیدند و فهمیدند هرچقدر که از ما بکشند مردم ما بیدارتر خواهند شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم وابستگی شان به انقلاب عمیق تر شده است، گفت: آنها اگر باز هم می خواهند کار پلید ترور را تجربه کنند باید منتظر رسواییهای بزرگی هم باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنانمان هم اکنون به تناقض گویی افتاده اند، گفت: آنها به اسم مبارزه با تروریسم به ایران اتهام می زنند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند و از طرفی دیگر با طرح چنین اظهاراتی رسما به تروریست بودنشان اعتراف می کنند.

نقدی اضافه کرد: البته خواست خداست که اینها به زبان خود اعتراف کنند تروریست هستند تا درپیش چشم افکار عمومی دنیا رسوا شوند.

جنبش وال استریت به زودی موجب فروپاشی آمریکا و اتحادیه اروپا خواهد شد

وی در ادامه در بیان تفاوت مراسم برائت از مشرکین امسال با سالهای گذشته نیز گفت: مراسم برائت از مشرکین در حال حاضر از فضایی که سالهای قبل داشتیم عبور کرده است چون در سالهای اول انقلاب مردم دنیا با این شعارها آشنا نبودند مسلمانان این فرهنگ و ادبیات مبارزه با سلطه گران را هنوز یاد نگرفته بودند و برگزاری مراسم برائت از مشرکین نقش بسیار حیاتی در انتقال اخبار و اطلاعات و شیوه های مبارزه علیه ظلم و زور داشت درحالیکه امروز با به راه افتادن موج بیداری اسلامی در دنیا شرایط بطور کلی تغییر کرده است و فکر می کنم مراسم برائت از مشرکین امسال با شکوهتر از سال گذشته برگزار شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در عین حال هشدار داد: اگر سعودیها یا عوامل صهیونیستی بخواهند جلوی برگزاری این مراسم را بگیرند نتیجه خوبی نخواهند گرفت.

وی با بیان اینکه امروز بدون اینکه ایرانیها بخواهند اعلام برائت از مشرکین کنند خودبخود موج این جریان دنیا را فراگرفته است بطوریکه مستکبران مستاصل شده اند، گفت: بزودی جنبش وال استریت که در آمریکا آغاز شده موجب فروپاشی آمریکا واسرائیل و حتی اتحادیه اروپا خواهد شد.


مردم فارغ از هرگونه وابستگی به احزاب ساخته غرب نقش آفرینی کنند

نقدی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تربیت نیروهای بسیجی برای جبران خلاء ایدئولوژی که هم اکنون در جهان بوجود آمده است، اظهار داشت: همانطور که در گذشته شاهد فروپاشی سوسیالیست بوده ایم امروز هم شاهد فروپاشی لیبرالیسم هستیم.

وی در عین حال تصریح کرد: البته فروپاشی انجام شده و هم اکنون روند ظهور و بروز خود را طی می کند تا نهایتا مهر ابطال بخورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید براینکه هیچکس شک و تردیدی ندارد در اینکه امروز تفکر سوسیالیست و لیبرالیسم پاسخگوی اداره جامعه بشری نیست، گفت: دموکراسی ساختگی هم که نظام سرمایه داری ایجاد کرده بود با ایجاد جامعه مدنی در غرب شکست خورد.

وی اضافه کرد: غربیها با ایجاد احزاب و سندیکاهایی که از سوی صهیونیستها مدیریت می شد می خواستند عواطف و افکار ملتها را تحت کنترل خود قرار دهند و از این تشکلهای ساختگی بعنوان سوپاپ اطمینان برای حاکمان زورگو و دیکتاتور استفاده کنند، البته آنها سالها توانسته بودند که مردم خود را به این شکل استثمار کنند اما خوشبختانه این خط شکسته شد و رسوایی احزاب، سندیکاها و جریانات برملا شد.

نقدی با بیان اینکه امروز مردم متوجه شده اند که باید خودشان به صحنه بیایند و فارغ از هرگونه وابستگی به تشکلات جامعه مدنی ساخته و پرداخته نظام سرمایه داری نقش آفرینی کنند، گفت: درحال حاضر هم این موج بیداری اسلامی که در جهان به راه افتاده است از انقلاب اسلامی الهام گرفته است چون مردم ایران در آن زمان یکپارچه به صحنه آمدند و همه جریانات سیاسی که به هرحال به نحوی به شرق و غرب وابسته بودند در دوران انقلاب اسلامی شکست خوردند.

وی تصریح کرد: این حرکت آزادیبخش را مردم دنیا از انقلاب اسلامی یاد گرفته اند که هم اکنون این کار را انجام می دهند و تکرار می کنند و دولتمردان خود را مبهوت کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دنیا نیازمند استفاده از فرمول حکومت اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید براینکه دنیا برای کنار زدن طاغوتها و اداره جامعه به یک فرمول جامع و کامل نیازمند است که از نظر ما این فرمول چیزی جز برپایی حکومت اسلامی نیست، گفت: حکومت اسلامی 32 سال در ایران تجربه شد و در سخت ترین شرایطی که همه قدرتهای مستکبر و زورگوی دنیا علیه آن متحد شدند توانست بر روی پای خود بایستد و به پیشرفتهای بزرگی در همه عرصه ها از جمله پیشرفت های هسته ای دست پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: طبیعتا حکومت اسلامی که در این شرایط خود را نشان داده است می تواند الگویی برای کل بشریت باشد بنابراین باید تلاش کنیم که این الگو را بدون عیب و نقص به جامعه بشری ارائه دهیم و این رسالت سنگینی است که امروز پیش رو داریم و از رسالت مبارزه برای سقوط طاغوتها خیلی سخت تر است.

نقدی در پایان در خصوص نقش آفرینی بسیج در عرصه سایبری نیز گفت: شاید در گذشته بعضی از مقررات نظامی را طوری به بسیج تعمیم داده بودند که امکان حضور این نهاد در عرصه سایبر محدود شده بود درحالیکه ما سعی کردیم همه این مقررات را کنار بگذاریم و مجال بدهیم تا بسیجیان بتوانند در این عرصه هم نقش آفرینی خود را داشته باشند و طبیعتا هرچه جلوتر برویم اثرگذاری بسیجیها در این عرصه بیشتر خواهد شد و بزودی شاهد شگفتی سازیهای بسیج در این عرصه خواهید بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016