یکشنبه 28 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح کاهش ۳۵ درصدی صادرات نفت نسبت به سال گذشته در نوبت طرح در مجلس

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین طرح کاهش صادرات نفت ایران در این کمیسیون، گفت که طرح مذکور هفته قبل به هیات رییسه ارائه شده و برای اعلام وصول در نوبت قرار دارد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ما این طرح را با قید دو فوریت تقدیم هیات رییسه کرده‌ایم اما با توجه به وجود طرح‌های دو فوریتی دیگر در نوبت کار، این موضوع به تعویق افتاد.

وی با اشاره به پیش‌بینی کاهش صادرات نفت ایران به میزان 35 درصد از صادرات سال گذشته در این طرح یادآور شد: اگر این طرح در مجلس به تصویب برسد و به قانون تبدیل شود باید در بودجه سال 92 لحاظ شود زیرا صادرات نفتی‌ ما باید بر این اساس شکل بگیرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وزارت نفت هنوز درباره این طرح اعلام نظر نکرده، یادآور شد: وزیر نفت پیش از این در یکی از جلسات در خارج از کشور اعلام کرده بود که با توجه به وضع فعلی، دست ایران برای قطع صادرات نفت باز است اما ما در این طرح الزاماتی که نمایندگان مجلس در نظر دارند را برای کاهش صادرات لحاظ کرده‌ایم و البته دولت هم می‌تواند نظرش را ارائه کند تا این موضوع در کمیسیون انرژی مورد بررسی قرار گیرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016