چهارشنبه 1 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش مشايی به نامزدی‌اش در انتخابات رياست جمهوری ۹۲

خبرگزاری فارس: رئيس دفتر رئيس‌جمهور در مورد اخبار منتشر شده درباره تمايل وی برای کانديداتوری در انتخابات رياست جمهوری گفت: من نه راجع به خودم و نه راجع به ديگران حرفی نمی‌زنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسفنديار رحيم مشايی رئيس دفتر رئيس جمهور در حاشيه مراسم عزاداری کارکنان نهاد رياست جمهوری و در پاسخ به سؤال خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس در مورد اخبار منتشر شده درباره تمايل وی برای کانديداتوری در انتخابات رياست جمهوری گفت: من نه راجع به خودم و نه راجع به ديگران حرفی نمی‌زنم.

وی افزود: آيا از من تاکنون در اين رابطه چيزی شنيده‌ايد.

رئيس دفتر رئيس جمهور درباره اخبار منتشر شده سابق نيز تصريح کرد: در خصوص آن مطلب نيز دفتر من اطلاعيه‌ای را صادر کرد و آن را تکذيب نمود.

بنابراين گزارش چندی پيش برخی از سايت‌های خبری سخنانی را در خصوص کانديداتوری اسفنديار رحيم مشايی در جمع مازندرانی‌های مقيم تهران منتشر کرده بودند که از آمادگی وی برای حضور در انتخابات رياست جمهوری خبر می‌داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016