دوشنبه 15 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مناظرات کانديداهای رياست جمهوری پخش زنده نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: رئيس کميسيون امور شوراهای مجلس از اتمام بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوری در کميسيون متبوعش خبر داد و گفت: طبق مصوبه امروز کميسيون، مناظرات کانديداهای رياست‌جمهوری پخش زنده نمی‌شوند.

امير خجسته نماينده مردم همدان و رئيس کميسيون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز (يکشنبه) اعضای کميسيون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: در اين جلسه طرح اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رسيدگی به اين طرح در کميسيون امور شوراها به اتمام رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در جلسه امروز کميسيون درباره چگونگی تبليغات نامزدهای انتخاباتی و ماده ۷۴ اين قانون بحث و تبادل‌نظر شد.

رئيس کميسيون امور شوراهای مجلس بر همين اساس يادآور شد: بر اساس مصوبه امروز کميسيون مقرر شد مناظرات انتخاباتی کانديداهای رياست جمهوری ضبط شده باشد يعنی به صورت زنده پخش نشود.

به گفته وی، در اين مصوبه همچنين مقرر شد اگر در مناظرات تلويزيونی توهينی به کسی شد، صدا و سيما بايد به ذی‌نفع به اندازه همان مدت زمانی که به او اهانت شده، فرصت دفاع دهد.

خجسته ادامه داد: در مصوبه امروز کميسيون مقرر شد کميسيون تبليغات انتخاباتی متشکل از دادستان کل کشور، وزير کشور، رئيس سازمان صدا و سيما، دبير هيئت مرکزی نظارت انتخابات و رئيس شورای نظارت بر سازمان صدا و سيما يا يکی از اعضای آن تشکيل و بر روند تبليغات انتخاباتی نامزدهای رياست جمهوری نظارت کند.

وی در خاتمه تصريح کرد: اين کميسيون بر نحوه تبليغات و مناظرات و ساز و کارهای آن نظارت می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016