دوشنبه 6 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت امید دهدارزاده فعال سیاسی اهوازی توسط پلیس فتا

کلمه ـ امید دهدار زاده از فعالان سیاسی اهواز عصر روز یکشنبه ۵ آذرماه توسط پلیس فتا در اهواز بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار کلمه، این اقدام پلیس در حالی صورت می گیرد که هنوز ابعاد پرونده جنایت کشته شدن ستار بهشتی توسط پلیس فتا برای افکار عمومی روشن نشده و در شرایطی که احساسات میلیون ها ایرانی از این فاجعه دردناک جریحه دار است و مقامات مسوول در پاسخگویی نسبت به این قتل عوام فریبی پیشه می کنند و خانواده بهشتی را تحت فشار قرار دادند تا از افشای ابعاد این جنایت خودداری کنند، پلیس فتا همچنان به اعمال فشار بر فعالان مدنی در فضای سایبری ادامه می دهد.

امید دهدار زاده فعال سیاسی طی سال گذشته بار‌ها توسط نیروهای امنیتی بازداشت و چندین بار در دادگاه محاکمه شده بود. آخرین بار دهدارزاده در ۲۵ مهرماه گذشته به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به تحمل شش ماه حبس تعلیقی به مدت یکسال؛ به اتهام توهین به مسولان نظام به تحمل ۷۵ ضربه شلاق و همچنین به دلیل تمرد و درگیری با ماموران امنیتی به پرداخت ده میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016