سه شنبه 7 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فائزه هاشمی: درخواست مرخصی ندارم و به مرخصی هم نخواهم رفت

کلمه ـ در حالی که مسئولان برای اعزام به مرخصی فائزه هاشمی وثيقه خواسته بودند، دختر آيت الله هاشمی اعلام کرد که تا زمانی که باقی زندانيان سياسی زن محروم از مرخصی هستند به مرخصی نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار کلمه، هفته ی گذشته مقامات قضايی طی تماس با يکی از اعضای خانواده هاشمی درخواست کرده اند که برای مرخصی فائزه هاشمی برای وی وثيقه آماده شود. اما پس از سپردن وثيقه، مسوولان با مخالفت فائزه هاشمی برای اعزام به مرخصی روبرو شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دختر دربند رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام تاکيد کرده که هيچگونه درخواستی مبنی بر مرخصی از اينجانب و خانواده ام ارائه نشده است و تا زمانی که به ديگر زندانيان زن مرخصی داده نشود من هم به مرخصی نخواهم رفت.

فائزه هاشمی اول مهر ماه سال جاری در منزل مسکونی اش بازداشت و به بند زنان زندان اوين منتقل شد.

حکم شش ماه حبس و پنج سال محروميت از عضويت در احزاب و گروه ها و فعاليت های رسانه ای وی که به اتهام اهانت به جمهوری اسلامی صادر شده بود، در فروردين ماه سال جاری از سوی دادگاه تجديد نظر مورد تاييد قرار گرفته است.

فائزه هاشمی که با روحيه بالا در بند زنان زندان اوين به ترجمه کتاب مشغول است پيش از اين نيز در ملاقات های خود به خانواده تصريح کرده بود که هرگز تقاضای عفو نخواهد کرد.

نماينده دوم تهران در مجلس پنجم، در مصاحبه ای که منجر به محکوميت او شد، گفته بود: از «ملتی سرکوب شده، پر از خشم و احساس مظلوميت» می گويد؛ «مردمی که خود را هر چه بيشتر با دروغ‌ها، سوء مديريت‌ها، عوامفريبی‌ها، زورگويی‌ها، اوباشگری، ظلم‌ها، نابودی منابع و ثروت ملی، از دست رفتن فرصت‌های بين‌المللی، تخريب بيشتر کشور از طرف جريان حاکم روبرو می‌بيند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016