پنجشنبه 9 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عسگراولادی: شعار دولت وحدت ملی پوچ است

مهر ـ دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبری در مورد شعار دولت وحدت ملی گفت: اين شعار پوچی است و علت آن هم اين است که با کسانی که خودشان را از براندازان جدا نکرده‌اند نمی‌توانيم وحدت کنيم.

به گزارش خبرنگار مهر، حبيب‌الله عسگراولادی در مجمع عمومی جبهه پيروان خط امام و رهبری از ديدار اين جبهه با آيت الله يزدی در جمعه هفته آينده خبر داد و گفت: در راستای ديدارهای جبهه پيروان با علما و مراجع دينی هفته آينده با دبير کل جامعه مدرسين حوزه علميه قم ديدار خواهيم داشت.

وی با بيان اينکه در انتخابات آينده ۴۰ کانديدا داريم گفت: جبهه تلاش می‌کند از ميان کانديداهای مطرح شده از ۱۰ تا ۱۱نفر از آنان را دعوت کرده و پيرامون انتخابات با آنها رايزنی خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبری با اشاره به گفتمان انتخاباتی جبه پيروان خط امام و رهبری گفت: خط امام آهنگ رهبری و دغدغه مردم گفتمان پيشنهادی جبهه پيروان برای انتخابات بوده که تا بتوان از اين گفتمان برای برنامه دولت آينده استفاده کنند.

قانون انتخابات به انتخابات يازدهم نمی‌رسد

وی همچنين در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اينکه نظر شما در مورد اصلاح قانون انتخابات چيست گفت: من نمی توانم در اين مورد نظری بدهم و بايد منتظر نظر نمايندگان مجلس بمانيم اما آن چيزی که قابل پيش بينی است اينکه اين قانون به انتخابات يازدهم نمی‌رسد.

عسگراولادی همچنين در واکنش به اظهارات اخير موسوی خوئينی‌ها گفت: اينکه موسوی خوئينی‌ها می‌گويد اعلام برائت نمی‌کنيم اختيار دارد که اعلام برائت بکند يا نکند اما بايد بدانند که در صورت عدم اعلام برائت مردم آنان را نمی‌پذيرند.

نامزدهای انتخابات رياست جمهوری ۸۸ را اهل فتنه نمی‌دانم

دبيرکل سابق حزب موتلفه با بيان اينکه من نامزدهای انتخابات رياست جمهوری ۸۸ را اهل فتنه نمی‌دانم گفت: معتقدم اهل فتنه دور آنان جمع شده‌اند و اينان را به سمت خطواط شيطان کشاند.

وی افزود: اينان چون اعتقاد دارند موسوی را خودشان معرفی کردند نبايد اعلام برائت کنند خوب حالا بايد پاسخگو باشند آيا نسبت به شعارهايی که داده شد مانند "نه غزه نه لبنان جانم فدای ايران" و يا تجمعات خيابانی و بحران‌هايی که در جامعه به وجود آمد آيا از اينها هم نبايد اعلام برائت کنند. عدم اعلام برائت آنان، موافقت با اين گونه اعمال است.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبری با بيان اينکه جبهه پيروان هنوز وارد مصاديق نشده است تصريح کرد: بهمن يا اسفند ماه وارد مصاديق خواهيم شد.

با کسانی که خودشان را از براندازان جدا نکرده‌اند نمی‌توانيم وحدت کنيم

وی همچنين در مورد شعار دولت وحدت ملی گفت: اين شعار پوچی است و علت آن هم اين است که با کسانی که خودشان را از براندازان جدا نکرده‌اند نمی‌توانيم وحدت کنيم. وحدت ما ايمانی بوده و با وحدت ملی شدنی نخواهد بود و وحدت ما آهنگ ولايت دارد.

عسگراولادی همچنين تصريح کرد:‌ مثلاً اگر در چنين طرحی بخواهيم نخست وزير سابق موسوی را در فهرست وحدت ملی بياوريم قطعاً مقابل مردم قرارگرفته‌ايم. ما بايد خود را با آهنگ ولايت تطبيق دهيم.

وی همچنين در مورد شعار تقلب که توسط فتنه گران در انتخابات ۸۸ مطرح شد، گفت: نظام برای انتخابات فرمولی دارد و وقتی که سلامت انتخابات را وزارت کشور و شورای نگهبان تاييد کرده‌اند و رهبری نيز آن را تنفيذ کرد اگر کسی بگويد تقلب شده در مقابل نظام قرار گرفته است چرا که نمی‌شود گفت رهبری تقلب را تنفيذ کرده است.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: واژه تقلب قبل از انتخابات بارها توسط بی بی سی و صدای آمريکا سر داده می‌شد و آنها با تبليغات پر سر و صدايی از قبل از انتخابات قصد زير سوال بردن آن را داشتند.

وی همچنين در مورد اقدامات جريان انحرافی برای انتخابات که مورد سوال خبرنگاری قرار گرفته بود گفت: من تا کنون اقدامی از آنان نديده‌ام اما يک سری کارهايی که امروز شاهد آن هستيم مانند تغيير استانداران و فرمانداران حدس زده می‌شود که کار جريان انحرافی باشد اما تاکنون موضع نگرفته‌اند بنابراين نمی‌شود در مورد کارهای آنان اظهار نظر کرد.

عسگراولادی در مورد کانديدای دولت نيز اظهار داشت: رئيس جمهور به عنوان يک شهروند و مجموعه وی حق دارد که در اين انتخابات مانند ديگر گروه‌های سياسی نامزد داشته باشد اما مردم آگاه هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016