پنجشنبه 23 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد با پدر و مادر زهرا رهنورد

کلمه ـ ميرحسين و رهنورد در حضور ماموران امنيتی با پدر و مادر زهرا رهنورد ديدار کردند.

به گزارش کلمه، روز گذشته ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد به منزل خانم نواب صفوی مادر زهرا رهنورد برده شدند تا با اين پدر و مادر کهنسال ديدار کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين ديدار نيز همچون ديدارهای قبلی موسوی و رهنورد، با حضور و نظارت ماموران امنيتی و زندانبانان زن و مرد انجام شد. روحيه اين دو همراه جنبش سبز خوب گزارش شده و گفته شده که حال عمومی آنها نيز مناسب بوده است.

در اين ديدار تنها پدر و مادر خانم رهنورد حضور داشته اند و دختران موسوی همچنان از ملاقات با پدر و مادر خود محروم اند. آخرين ملاقات فرزندان با ميرحسين و رهنورد، مربوط به ۲۴ روز قبل (سی ام آبان ماه) بوده و آنها در اين مدت حتی از همان ديدارهای گزينشی و پر تنش قبلی هم محروم بوده اند.

ماموران امنيتی پيش از اين دختران موسوی را تهديد کرده بودند که در صورت انتشار کوچکترين خبری درباره وضعيت پدر و مادرشان، آنها را از ملاقات محروم خواهند کرد و در صورت تکرار، آنها را مورد پيگرد قضايی قرار خواهند داد.

با اين حال تهيه مواد غذايی مورد نياز اين دو زندانی حاکميت، همچنان بر عهده فرزندان آنهاست و ماموران و زندانبانان در اين باره از خود سلب مسئوليت کرده اند.

فرزندان ميرحسين و رهنورد هم در ماههای اخير با فشارها و تهديدهای متعددی از جمله پرونده سازی و ممانعت از کار و تحصيل، ممنوع الملاقات شدن با پدر مادر، تماس های تهديدآميز تلفنی و تهديد به پيگرد قضايی رو به رو بوده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016