چهارشنبه 29 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس دفتر هاشمی رفسنجانی خواستار پاسخ در صحن علنی مجلس شد

• حسب دستور مستقيم امام (رحمت الله عليه) مقررفرماييد تا در اولين جلسه علنی زمانی را تعيين نمايند تا پاسخ لازم نيز از‌‌ همان تريبون پخش شود.


ايلنا ـ دفتر آيت الله هاشمی رفسنجانی با ارسال نامه‌ای به دکتر علی لاريجانی ضمن اعتراض به سکوت هيات رئيسه مجلس نسبت به سخنان سراسر توهين‌آميز و خارج از اخلاق يکی از نمايندگان مجلس درباره رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، خواهان فرصت لازم پاسخگويی در اولين جلسه علنی مجلس شورای اسلامی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، در بخشی از نامه محمد هاشمی به رئيس مجلس شورای اسلامی آمده است: سخنان سراسر توهين‌آميز و خارج از عرف و اخلاق يکی از نمايندگان مجلس نسبت به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مورّخ ۲۸/۹/۹۱ و پخش مستقيم آن از صدای جمهوری اسلامی تعجب همگان را برانگيخت.


تصوير نامه ارسال شده به مجلس شورای اسلامی

رئيس دفتر آيت الله هاشمی رفسنجانی در ادامه اين نامه ضمن اعلام اعتراض به سکوت هيات رئيسه مجلس نسبت به اين تضييع آشکار حق و توهين و تهمت نسبت به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، تاکيد کرد: با استناد به مواد ۷۷ و ۷۸ آيين‌نامه داخلی مجلس و بالا‌تر از آن حسب دستور مستقيم امام (رحمت الله عليه) مقررفرماييد تا در اولين جلسه علنی زمانی را تعيين نمايند تا پاسخ لازم نيز از‌‌ همان تريبون پخش شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016