شنبه 2 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت يک مدير معزول نفتی به دليل "فساد گسترده اقتصادی"

خبرگزاری فارس: مديرعامل معزول يک شرکت مهم در حوزه فرآورده های نفتی وابسته به صندوق بازنشستگی نفت که به فساد گسترده اقتصادی و سوءاستفاده مالی متهم است پس از برکناری از شرکت ياد شده به تازگی بازداشت شده است.

مديرعامل معزول يک شرکت مهم در حوزه فرآورده های نفتی وابسته به صندوق بازنشستگی نفت که به فساد گسترده اقتصادی و سوءاستفاده مالی متهم است پس از برکناری از شرکت ياد شده به تازگی بازداشت شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در زمان مديريت ف. ف. بر شرکت ياد شده که زير مجموعه يک نهاد عمومی غير دولتی يعنی صندوق بازنشستگی صنعت نفت محسوب می‌شود قريب به ۴۰۰ ميليارد تومان پرونده فساد اقتصادی در نهادهای نظارتی مختلف از جمله سازمان بازرسی کل کشور و نيروی انتظامی و همچنين ده‌ها پرونده در مراجع قضايی برای وی و عوامل مرتبط با نامبرده تشکيل شده است.

بر اساس اين گزارش فرد ياد شده پيش از اين مديرعامل شرکت «س» بوده است که در اين شرکت نيز پرونده کلانی درباره سوءاستفاده وی در نهادهای نظارتی تشکيل شده است.

وی در زمان مديريت يکی از مديران جوان سايپا به اين شرکت رفت و در زمان مديريت يکی از وزرای سابق بر صندوق بازنشستگی نفت که با مدير جوان سايپا نسبت خويشاوندی نزديک نيز دارد به مديريت يک شرکت نفتی وابسته به اين صندوق برگزيده شد.

اسناد رانت خواری های شرکت نفت «ج» که وی مديرعامل آن بوده است و همچنين روش‌های معمول رواج يافته برای فساد اقتصادی در نهادهای عمومی غير دولتی موجود است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016