دوشنبه 4 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دفاع: ادعای همکاری موشکی ايران و کره شمالی تنها يک گمانه زنی است

خبرگزاری فارس: وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح گفت: ادعاهايی که اخيرا از سوی برخی کشورها در خصوص همکاری موشکی ايران و کره شمالی مطرح شده يک گمانه زنی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پايگاه اطلاع رسانی دولت، سردار وحيدی وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح در پاسخ به اين ادعا که ايران ضمن همکاری موشکی با کره شمالی نسبت به اعزام کارشناس نظامی نيز اقدام کرده است، تصريح کرد: اين ادعاها يک گمانه زنی بيش نيست و جمهوری اسلامی ايران تا کنون کسی را بدين منظور نفرستاده است.

وی در ادامه در خصوص توليد انبوه پرنده های بدون سرنشين خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ايران هم اکنون انواع پهپادها را در اختيار دارد و در اين حوزه به توانمندی هايی دست يافته است.

وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح افزود: امروز ايران در حوزه پرنده های بدون سرنشين صاحب سبک و توانمندی های مستقل است و برنامه های ويژه ای دارد.

سردار وحيدی در پاسخ به اين سئوال که هم اکنون که ايران به جزئيات RQ170 دست يافته و آن را به طور کامل رمزگشايی کرده آيا برنامه ای برای توليد انبوه آن دارد، به اين مطلب بسنده کرد و گفت: طبيعی است که از تمام فرصتها بايد حداکثر بهره را ببريم و اين حق ماست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016