سه شنبه 5 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه محسنی اژه‌ای به احمدی‌نژاد: اسامی ۳۰۰ نفر را اعلام کنيد

غلامحسين محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور در واکنش به اظهارات اخير محمود احمدی‌نژاد مبنی بر اين‌که ۳۰۰ نفر در کشور ۶۰ درصد پول‌ها را بلوکه کرده‌اند طی نامه‌ای از وی خواست اسامی اين افراد را اعلام کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، روز شنبه رئيس قوه قضائيه در مورد اظهارات رئيس جمهور مبنی بر اينکه ۳۰۰ نفر ۶۰ درصد پول کشور را در اختيار دارند اعلام کرد: هنوز اسامی اين افراد ارائه نشده است.

در اين مورد حجت الاسلام غلامحسين محسنی اژه ای دادستان کل کشور در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد و در واکنش به اظهارات اخير وی خواستار ارسال فوری اسامی اين افراد، برای پيگرد قضايی شد.

متن کامل نامه حجت‌الاسلام و المسلمين محسنی‌اژه‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد به اين شرح است:

سلام عليکم

احتراما؛ عطف به بخشی از مصاحبه تلويزيونی مورخه ۱۳۹۱/۱۰/۲ جنابعالی در خصوص مطالبات و به عنوان مطالبی در خصوص، «وجود سيصد تن در کشور که ۶۰ درصد دارايی‌های کشور را بلوک کرده و پس نمی‌دهند»، همان‌گونه که بارها و در جلسات حضوری پيگيری نموده‌ام انتظار می‌رود که اسامی اين افراد و ميزان مطالبات غيرجاری نظام بانکی کشور از آنها جهت پيگيری‌های قانونی از سوی قوه قضاييه و دادستانی کل کشور به قوه قضاييه ارائه گردد.

اضافه می‌نمايد؛ در ادامه پيگيری‌های مستمر به عمل آمده در اين خصوص طی نامه‌های ق ۱۴۰/۹۱۲۰/۲/۴۵/۱۴ مورخ ۱۳۹۱/۸/۲۲ و ق ۱۴۰/۹۱۲۰/۲/۹۲/۱۴ مورخ ۱۳۹۱/۹/۲۸ اسامی بدهکاران بانکی دارای مانده مطالبات غيرجاری بالای ۱۰ ميليارد ريال از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران استعلام شده که تاکنون پاسخی دريافت نشده است، لذا ضرورت دارد دستور فرماييد در اسرع زمان ضمن ارائه اطلاعات اخير‌الذکر، اسامی ۳۰۰ تن اعلامی از سوی حضرتعالی در اسرع زمان جهت پيگيری‌های قانونی به دادستانی کل کشور منعکس گردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016