پنجشنبه 7 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلوگيری از درمان يک زندانی عرب اهل اهواز در زندان شهرستان اقليد

رمضان ناصری ٤٠ ساله عرب اهوازی متأهل دارای دو فرزند وی ساکن واهل کوت عبدالله اهواز که در سال ٢٠٠٦ توسط وزارت اطلاعات اهواز دستگير شده بود هم اکنون در حال طی کردن محکوميتش در زندان شهرستان اقليد استان فارس است. ناصری از بيماری های عفونتی ، درد زانوها و بيماری های مفصلی رنج می برد و وضيعت وی خيلی وخيم است. در حال حاضر وی در شرايط روحی و روانی بسيار بدی بسر می برد و نياز به درمان و معالجه فوری دارد اما مسؤولين زندان از دادن أجازه به وی جهت معالجه و انتقال به بيمارستان خوداری می نمايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رمضان ناصری توسط دادگاه انقلاب اهواز به اتهام أقدام عليه امنيت کشور و محاربه با خدا به ٣٠ سال محکوم شده بود و به زندان شهرستان اقليد تبعيد شد. وی يکی از فعالان فرهنگی شهر اهواز و يکی از هنرمندان عرب در تئاتر بود. او در دوران إصلاحات خاتمی يکی از أعضای "مؤسسة شمس جنوب " بوده و در رشته تئاتر فعاليتهای فرهنگی فراوانی در اين مؤسسة داشت.

خانواده اين زندانی ، جهت رسيدگی به وضعيت سلامتی پدر خود و معالجه وی در بيمارستان از تمام سازمانهای حقوق بشری درخواست کمک می نمايند. شايان ذکر است که ناصری تنها نان آور خانواده خود بوده و خانواده وی از فقر و محروميت رنج می برند. يکی از منابع محلی به فعالين حقوق بشر نقل کرد که فرزندان ناصری به علت نداشتن هزينه قادر به رفتن به شهرستان اقليد جهت ملاقات با پدر خود نيستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016