شنبه 9 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قاسم روانبخش: اتهام جاسوسی در پرونده مهدی هاشمی

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه آینده پیچیده تر است گفت: قطعا در آینده فتنه های پیچیده‌تری داریم که البته علائم و نشانه‌ها نیز این مسئله را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش صبح شنبه در بزرگداشت حماسه 9 دی که به همت جبهه پایداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: فتنه یک نوع امتحان الهی است و نظام اسلامی در سال 88 توانست فتنه ای عظیم را مهار کند و پیروزمندانه دشمن را بر سر جای خود بنشاند.

وی ادامه داد: عوامل فتنه آتش زیر خاکستر بوده و در دولت دهم نیز افرادی هستند که درصدد فتنه انگیزیند بنابراین همه ما باید پیرو ولایت فقیه باشیم و انگشت‌های اشاره رهبری را دنبال کنیم زیرا تنها در این صورت است که می توان از بحران توطئه و فتنه رهایی یافت.

دقت در انتخاب کاندیدای اصلح

وی با بیان اینکه یکی از راه های مقابله با فتنه در انتخابات سال 92، تدبیر و دقت در انتخاب کاندیدای اصلح است، گفت: از نظر جبهه پایداری کسانی که به دنبال رئیس جمهور فعلی می دوند خوب و اصلح برای کاندیدا شدن در انتخابات آینده نیستند.

وی سپس با بیان اینکه جبهه پایداری عجلهای برای معرفی کاندیدای خود ندارد، افزود: برخی می گویند جبهه پایداری با عوامل دولت احمدی نژاد ائتلاف کرده که من این خبر را صراحتا تکذیب می کنم.

وی تاکید کرد: هدف اصلی جبهه پایداری بالابردن عیار اصولگرایی است و این جبهه اهل درست کردن 2+1 نیست بلکه ما به دنبال اجرای اصولی هستیم که مقام معظم رهبری و امام (ره) در مورد ارزش‌های اسلامی و ارزش‌های اصولگرایی فرمودند بنابراین در انتخابات آینده نیز بر همین موضوع سرمایه‌گذاری می‌کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مجازات و محاکمه عوامل فتنه گر

وی در بخش دیگری از سخنانش در مورد محاکمه خانواده هاشمی رفسنجانی و رسیدگی به پرونده آنها، بیان کرد: در بخشی از گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس هشتم در مورد فتنه 88آمده است که مهدی هاشمی جاسوس دولت های خارجی بوده است.

وی با بیان مطلب فوق ادامه داد: انتظار مردم این بود که مهدی هاشمی و عوامل فتنه گر بعد از سه سال فرار با جرم های سنگینی که دارند توسط دستگاه قضایی محاکمه شوند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی عنوان کرد: اگر واکنشی از سوی جامعه و مردم صورت نگیرد شاید دادگاهی نیز برگزار نشود و به نظر می رسد در این راستا مردم باید طوماری بنویسند تا این فرد و دیگر افراد فتنه گر به زودی محاکمه شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016