چهارشنبه 13 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلسه ويژه دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی

مهر - خبرهای رسيده از راهروهای دولت حکايت از آن دارد که رئيس‌جمهور وزرای اقتصادی و اعضای کارگروه کنترل بازار را گردهم جمع کرده و نوعی آماده‌باش برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی يارانه‌ها داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی‌نژاد رئيس جمهوری دوشنبه هفته جاری وزرای اقتصادی کابينه را به همراه اعضای کارگروه کنترل بازار و مسئولان ذخيره‌سازی کالا را گردهم جمع کرده و از برنامه اجرای فاز دوم قانون هدفمندی يارانه‌ها در آينده‌ای نه چندان دور سخن گفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرهای رسيده از اين جلسه ويژه حکايت از آن دارد که رئيس‌جمهوری گزارشی از آخرين وضعيت موجودی کالاهای اساسی کشور را به همراه آخرين گزارش از ذخيره‌سازی گندم و آرد از مسئولان طلب کرده تا بر مبنای آن، زمان اجرای فاز دوم قانون هدفمندی يارانه‌ها را معين کند.

بر اين اساس، تب و تابی ميان اعضای کابينه اقتصادی دولت در حال انجام است و خبرها حکايت از آن دارد که در مورد نرخ برخی از کالاها از جمله نان و بنزين نيز در اين جلسه بحث و بررسی صورت گرفته است.

اين در شرايطی است که علی لاريجانی، رئيس مجلس شورای اسلامی در پی تاخير رئيس جمهوری، قانون ممنوعيت اجرای فاز دوم قانون هدفمندی يارانه‌ها تا پايان سال جاری را ابلاغ کرده است.

پيش از اين نيز، رئيس‌جمهور در آخرين مصاحبه تلويزيونی خود، زمزمه اجرای فاز دوم هفدمندی يارانه ها و ۵ برابر شدن يارانه نقدی را تلويحا اعلام کرده است.

در همين حال، برخی نمايندگان سرشناس مجلس گفته بودند که اگر دولت بخواهد يارانه ها را ۵ برابر کند، در آن شرايط بنزين بايد ۵۰۰۰ هزار تومان و نان بايد ۱۵۰۰ تومان شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016