چهارشنبه 20 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده اراک: ۳۰۰ نفر به دليل وجود نيروگاه شازند سرطان گرفته‌اند

نماينده مردم اراک مدعی شد که ۳۰۰ نفر به دليل وجود نيروگاه شازند در استان مبتلا به سرطان شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدحسن آصفری در تذکر خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به دليل وجود نيروگاه، شهر اراک از ۳۶۵ روز سال ۲۵۰ روز را در آلودگی می‌گذراند و هيچ تعهدی هم برای رفع آلودگی دراين شهر وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: روز گذشته در روستای خنداب که در کل ۳۰۰ خانوار جمعيت دارد شش خانواده به دليل عدم استاندارد جاده منطقه، عزادار شدند، در اين راستا جلسات متعددی با وزارت‌خانه‌های راه و سازمان انرژی اتمی برگزار شد که وزارت راه مطالعاتی را در اين رابطه انجام داد که از آن تشکر می‌کنيم.

وی ادامه داد:‌ متاسفانه سازمان انرژی اتمی به تعهد خود عمل نکرد و اگر اين سازمان به تعهدات خود جامه عمل می‌پوشاند، ما ديروز شاهد چنين اتفاق ناگواری نبوديم.

نماينده مردم اراک خاطر نشان کرد: اصل ۵۰ قانون اساسی اشاره به محيط زيست دارد، اما متاسفانه توجهی از سوی سازمان محيط زيست برای رفع آلودگی شکل نمی‌گيرد و هر زمان که تهران آلوده می‌شود صداوسيمای ما بيدار می‌شود.

آصفری گفت:‌در طول ۳۶۵ روز سال، ۲۵۰ روز شهر اراک آلوده است و دليل آن صرفا وجود نيروگاه شازند است اما متاسفانه هيچ تعهدی برای رفع آلودگی در شهر وجود ندارد.

وی با بيان اين‌که «‌۳۰۰ نفر به دليل گرفتار شدن به بيماری سرطان در نوبت بيمارستان هستند» مدعی شد: دليل عمده اين بيماری وجود نيروگاه و آلودگی ناشی از آن است؛ لذا خواهشمنديم معضل آلودگی برطرف شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016