پنجشنبه 21 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش وکيل مهدی هاشمی به صدور کيفرخواست

عليزاده طباطبايی: دادستانی درخصوص اعلام جزئيات پرونده هاشمی توضيح دهد

ايلنا ـ کيفرخواست پرونده اتهامی مهدی هاشمی صادر شده و اين پرونده به دادگاه ارسال خواهد شد. اين کيفرخواست مشتمل بر ۱۲۵ صفحه با ۱۲ عنوان اتهامی است.


دولت آبادی، دادستان تهران اعلام کرد: کيفرخواست پرونده اتهامی مهدی هاشمی صادر شده و اين پرونده به دادگاه ارسال خواهد شد. اين کيفرخواست مشتمل بر ۱۲۵ صفحه با ۱۲ عنوان اتهامی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اين اساس وکيل مهدی هاشمی نسبت به اعلام جزئيات کيفرخواست مهدی هاشمی و اسم بردن از متهم پيش از رسيدگی در دادگاه واکنش نشان داد.

عليزاده طباطبايی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا اظهار داشت: تبصره ماده ۱۸۸ قانون آئين دادرسی کيفری، اعلام می‌کند حتی در پرونده‌ای که در دادگاه علنی مورد رسيدگی قرار می‌گيرد، خبرنگاران حق ندارند اسم متهم يا ويژگی مربوط به متهم را اعلام کنند. حال اينکه به چه دليل دادستانی بيانيه داده است، اطلاع ندارم و دادستانی بايد توضيح دهد.

وی تاکيد کرد: به استناد تبصره ماده مذکور، بايد توضيح داده شود مبنای قانونی اين کار چه بوده است. من با مهدی هاشمی صحبت کردم، او هم از اين اتفاق خبر ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016