پنجشنبه 21 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سيروان حسين پناهی خواهرزاده انور حسين پناهی توسط نيروهای امنيتی دستگير شد

کميته گزارشگران حقوق بشر- سيروان حسين پناهی، خواهرزاده انور حسين پناهی ظهر امروز توسط نيروهای اداره اطلاعات دستگير و به مکانی نامعلومی انتقال داده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش منابع خبری، امروز چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ سيروان حسين پناهی، خواهرزاده زندانی سياسی کرد انور حسين پناهی توسط نيروهای لباس شخصی وزارت اطلاعات در منزل پدرش در روستايی قروچای از توابع شهرستان دهگلان دستگير و به مکانی نامعلومی انتقال داده شد.

اين در حالی است که نيروهای اطلاعاتی ظهر امروز راس ساعت۱۲: ۳۰ به وقت محلی توسط ۴ ماشين به درب منزل پدری سيروان حسين پناهی آمده و پس از يورش به خانه و جستجوی کامل آن، اين شهروند کرد متولد سال ۱۳۶۷ را دستگير و تمام وسايل شخصی وی را با خود برده‌اند.

گفتنی است که در طول ۶ سال اخير بعد از دستگيری آقای انور حسين پناهی بيش از ۳۳ نفر از خانواده حسين پناهی بطور جداگانه و به بهانه‌های مخلفت دستگير شده‌اند.

انور حسين پناهی در تاريخ ۱۳۸۶/۸/۱۵ از سوی نيروهای امنيتی بازداشت و مدت ۶ ماه را در بی‌خبری مطلق در اداره اطلاعات قروه بسر برد. و در اواخر بهار سال ۱۳۸۷ به اتهام اقدام عليه امنيت ملی و محاربه و همکاری با يکی از احزاب کرد به اعدام محکوم شد که پس از اعتراض‌ سازمان‌های بين المللی مدافع حقوق بشر، حکم اعدام وی به ۶سال زندان تقليل پيدا کرد. و همکنون هم دوران محکوميت خود را در زندان مرکزی سنندج بسر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016