پنجشنبه 21 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هواپيماهای ايرانی از سوريه قطعات موشک "اس. آ ۱۷" به ايران حمل می کنند

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - روزنامه فيگارو در بخش بين الملل خود به بحران سوريه و تکرار ادعاهای غرب در خصوص نقش احتمالی ايران در کمک به بشار اسد می پردازد.

به گزارش سرويس بين الملل انتخاب، فيگارو می نويسد: آنچه امروز موجب افزايش نگرانی کشورهای غربی شده است، گزارش هايی است درمورد هواپيماهائی که به گفته اين روزنامه سازمانهای اطلاعاتی کشورهای غربی مدعی شده اند از ايران برای سوری ها اسلحه حمل می کردند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين روزنامه فرانسوی مدعی شده؛ اخيراً اين هواپيما ها قطعات موشک هائی را با خود به تهران می برند که متعلق به يک سيستم ضد هوائی پيشرفته به نام «اس آ ۱۷» است.

فيگارو می افزايد: موشک های «اس آ ۱۷» نوع کوچکتری ازهمان موشک های اس ۳۰۰ هستند که پيش از اين توسط روسيه به سوريه فروخته شده بود .

فيگارو می نويسد: اين موشک های پيشرفته قادرند هوپيماهای بدون سرنشين و حتی رادارگريز را رد يابی و هدف قرار دهند. به نوشته فيگارو تهران درنظردارد از اين موشک ها برای حفاظت ازتاسيسات اتمی خود استفاده نمايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016