سه شنبه 26 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خودداری بيش از ۱۲ تن از زندانيان سياسی بند ۳۵۰ از انجام ملاقات

خبرگزاری هرانا - بيش از ۱۲ تن از زندانيان سياسی بند ۳۵۰ اوين در اعتراض به ممنوع الملاقات بودن علی معزی، از انجام ملاقات با خانواده‌های خود خودداری نمودند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، روز دوشنبه ۲۵ دی ماه بيش از ۱۲ تن از زندانيان سياسی زندان اوين در اعتراض به ۳ ماه ممنوعيت ملاقات علی معزی، با وجود حضور بستگانشان در سالن ملاقات از انجام ديدار با ايشان خودداری کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسامی ۱۲ تن از اين افراد که بدست خبرگزاری هرانا رسيده است عبارت است از: مجيد اسدی، غلامرضا خسروی، وحيد اصغری، محمد صائمی، اصغرقطان، داورحسينی، کامران ايازی، فريبرز رئيس دانا، شمس الدين مهدی‌زاده، فريدون صيدی راد، سروش ثابت و سعيد جلالی فرد.

لازم به يادآوريست، علی معزی به دليل اينکه تا کنون چهار بار از رفتن به دادگاه خودداری کرده بود، مدت ۳ ماه است که از ملاقات با بستگان خود محروم است.

وی که از شرايط وخيم جسمی رنج می‌برد، پيش‌تر نيز به همين خاطر مدت يک هفته را در سلولهای انفرادی ۲۴۰ اوين سپری کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016