چهارشنبه 27 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی مشروط احمد رونقی ملکی و احضار مجدد به دادستانی تبريز

کميته گزارشگران حقوق بشر - احمد رونقی ملکی که صبح امروز چهارشنبه ۲۷ ديماه به معاونت دادستانی استان آذربايجان شرقی احضار شده بود پس از بازداشت چند ساعته نهايتاً با قرار التزام آزاد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اخبار رسيده از منابع آگاه به کميته گزارشگران حقوق بشر، احمد رونقی ملکی پدر حسين رونقی ملکی زندانی سياسی و از بازداشت شدگان کمپ کمک به زلزله زدگان سرند، به اتهام توهين به مقامات قضايی استان آذربايجان شرقی و سياه نمايی عليه آنان، پس از احضار به دادستانی استان آذربايجان شرقی در ساعت ۸ صبح امروز، و به رغم اينکه مسئولين قضايی طی تماس‌های خانواده عنوان کرده بودند که برای پيگيری فردا مراجه کنيد، عصر امروز با قرار التزام آزاد و مجددا برای شنبه ۳۰ ديماه جهت بازجويی به دادستانی احضار شده است.

لازم به ذکر است پس از آنکه در روزهای گذشته امدادگران کمپ سرند مجموعاً به ۱۹ سال حبس تعزيری محکوم شده شدند، معاونت دادستانی تبريز امروز مجدداً اين امدادگران را به شرب مشروبات الکی دست ساز و استفاده از تجهيزات ماهواره‌ای و اختلاط غير شرعی پسران و دختران متهم کرده و در طی اين بازجويی‌ها ضمن تهديد به بازداشت احمد رونقی ملکی به ايشان عنوان کرده که بيماری قلبی شما نمی‌تواند مانعی برای بازداشت شما باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016