چهارشنبه 27 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت دو نفر ديگر از اعضای خانواده حسين پناهی، زندانی سياسی کرد، توسط نيروهای امنيتی

کميته گزارشگران حقوق بشر - امروز چهارشنبه ۲۷ ديماه دو نفر ديگر از نزديکان زندانی سياسی کرد انور حسين پناهی توسط مأموران امنيتی رژيم ايران بازداشت شده و تلاش نيروهای امنيتی برای دستگيری نفر سوم موفقيت آميز نبود.

بر اساس اخبار رسيده به کميته گزارشگران حقوق بشر، دو برادر با نام‌های شيرزاد حسين پناهی و فايق حسين پناهی اهل روستای «قوروچای» از توابع دهگلان در استان کردستان امروز طی مراجعه نيروهای امنيتی به محل سکونتشان بازداشت شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است که هفته گذشته و در روز چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ سيروان حسين پناهی فعال مدنی و پسر خواهر زندانی سياسی کرد انور حسين پناهی، پس از مراجعه نيروهای امنيتی و لباس شخصی‌های وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ايران در استان کردستان و توسط تعداد چهاد دستگاه اتوموبيل در منزل پدريش واقع در روستايی قروچای از توابع شهرستان دهگلان دستگير شده بود.

سيروان حسين پناهی در هنگام بازداشت از ناحيهٔ بازو شديداً مورد آسيب قرار گرفته و به گفته يکی از شاهدان احتمالا شکسته است و نيروهای امنيتی اقدام به تفتيش منزل و ضبط وسايل موجود کرده‌اند. بر اساس اخبار رسيده، نيروهای لباس شخصی وابسته به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، پس از آن به جهت بازداشت پسر عمه انور حسين پناهی به نام فاتح حسين پناهی مراجعه کرده که به دليل عدم حضور ايشان موفق به بازداشتش نشده‌اند. گفتنی است که در ۶ سال اخير بعد از دستگيری انور حسين پناهی، بيش از ۳۳ نفر از خانواده حسين پناهی بطور جداگانه و به بهانه‌های مخلفت دستگير شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016