یکشنبه 1 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه ممنوعيت ملاقات زندانيان سياسی خانوادگی در زندان اوين و رجايی شهر

کلمه ـ ملاقات گروهی از زندانيان سياسی که به صورت خانوادگی در زندان‌اند، همچنان با دستور مقامات امنيتی و دادستان تهران ممنوع است.

به گزارش خبرنگار کلمه، در حال حاضر بيش از ۲۴ نفر از زندانيان سياسی به صورت خانوادگی در زندان اوين يا رجايی شهر نگهداری می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ژيلا بنی يعقوب و بهمن احمدی امويی زوج روزنامه نگار زندانی که در زندان اوين و رجايی شهر زندانی هستند پس از شش ماه حبس خانوادگی يعنی از زمان رفتن ژيلا به زندان تنها يک بار توانسته‌اند يکديگر را ملاقات کنند. اين در حالی است که طبق آئيين نامه سازمان زندان‌ها، زوج‌های زندانی به طور مرتب و حداقل ماهی يک بار بايد از حق ملاقات با يکديگر برخوردار باشند.

مهسا امر آبادی و مسعود باستانی ديگر زوج زندانی روزنامه نگار هم ملاقات های مرتبی با يکديگر ندارند و تاکنون تنها سه بار يکديگر را در زندان اوين ملاقات کرده‌اند.

ملاقات های حضوری زندانيان بند زنان با خانواده‌هايشان نيز همچنان در اختيار دادستان تهران است که وی به سختی برای اين ملاقات‌ها مجوز صادر می‌کند. اين ملاقات‌ها تا پيش از اين تحت نظر داديار ناظر زندان قرار داشت که تا حدودی طبق آئين نامه سازمان زندان‌ها و به صورت مرتب برای خانواده‌های اين زندانيان مجوز ملاقات با عزيزانشان را صادر می‌کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016