چهارشنبه 4 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع اعتراضی کارگران نی‌بر شوشتر برای دومين روز متوالی

• «با وجود اينکه شب گذشته را با سختی در تهران به صبح رسانده‌ايم در صورت عدم رسيدگی به مشکلات‌مان توسط مسئولان ارشد دولتی و دريافت يک جواب قانع کننده، به تجمع خود ادامه می‌دهيم.»

ايلنا ـ کارگران نی‌بر مجتمع کشت و صنعت شوشتر برای دومين روز متوالی در مقابل نهاد رياست جمهوری تجمع کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، با پيوستن جمع ديگری از کارگران که برای همراهی همکاران خود از خوزستان به تهران سفر کرده‌اند، اين اعتراض صنفی امروز وارد مرحله جديدی شده است.

بامداد ديروز (سوم بهمن) جمع کثيری از کارگران فصلی نی بر مجتمع کشت صنعت کارون شوشتر با سفر به پايتخت در اعتراض به اجرای نشدن طرح بندی مشاغل و بازنشستگی پيش از موعد در مقابل نهاد رياست جمهوری تجمع کرده بودند.

صبح امروز نيز اين کارگران به همراه جمع ديگری که از بامداد به جمع آنان پيوسته‌اند، مجددا در مقابل ساختمان نهاد رياست جمهوری دست به تجمع زده‌اند.

يکی از اين کارگران معترض امروز به ايلنا گفت: با وجود اينکه شب گذشته را با سختی در تهران به صبح رسانده‌ايم در صورت عدم رسيدگی به مشکلات‌مان توسط مسئولان ارشد دولتی و دريافت يک جواب قانع کننده، به تجمع خود ادامه می‌دهيم.

گفتنی است دو هزار کارگر فصلی «نی‌بر» مجتمع کارون شوشتر ظرف شش سال گذشته ضمن اعتراضات مکرر در مقابل ارگانهای وابسته به دولت در استان خوزستان، برای دومين بار به تهران آمده و در مقابل نهاد رياست جمهوری تجمع کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016