سه شنبه 19 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خطر بيکاری ۱۰ هزار کارگر در ساوه

• اگر از کارخانه‌هايی که اکنون با مشکل مواجه شده‌اند حمايت نکنيم ۱۰ هزار کارگر در اين شهرستان بيکار خواهند شد
• حدود ۵۰۰ کارخانه در شهرهای صنعتی استان مرکزی فعال هستند که تعدادی از اين کارخانه‌ها با مشکلات اقتصادی مواجه شده‌اند


ايلنا ـ عضو کميسيون بهداشت درمان مجلس گفت: اگر در حمايت از کارخانجات شهرستان ساوه اقدامی صورت نگيرد ۱۰ هزار کارگر در اين شهرستان بيکار می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، شهلا ميرگلو بيات در صحن علنی امروز - سه‌شنبه - مجلس شورای اسلامی با بيان اين که شهرستان ساوه قطب صنعتی کشور است، گفت: حدود ۵۰۰ کارخانه در شهرهای صنعتی استان مرکزی فعال هستند که تعدادی از اين کارخانه‌ها با مشکلات اقتصادی مواجه شده‌اند و صاحبان صنايع نيز در اين زمينه با وزير صنعت، معدن تجارت جلسه داشته‌اند و دستور داده‌اند که اقدامات لازم صورت گيرد.

وی افزود: اگر از کارخانه‌هايی که اکنون با مشکل مواجه شده‌اند حمايت نکنيم ۱۰ هزار کارگر در اين شهرستان بيکار خواهند شد.

نماينده ساوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در جاده زرنديه تهران روزانه ۲۰ هزار اتومبيل تردد می‌کند و اينجاده طراحی‌اش برای ۴۰ سال پيش است و اگر دستورات لازم در رابطه با تعريض اينجاده صادر نشود قطعا ساکنين اين مناطق با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

عضو کميسيون بهداشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان ساوه قطب بزرگ صنعتی و کشاورزی است اما در رابطه با تامين آب بخش کشاورزی خود سدی قرار بود در سال ۸۵ ساخته شود که هنوز افتتاح نشده و اين درحالی است که بعنوان طرح‌های ماندگار از سوی رئيس جمهور اعلام شده است.

وی افزود: ۷۰ درصد اين پروژه پيشرفت فيزيکی داشته اما هنوز به بهره برداری نرسيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016