دوشنبه 9 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تماس تلفنی ۵ فعال عرب محکوم به اعدام از زندان کارون اهواز

کمیته گزارشگران حقوق بشر- ۵ فعال مدنی عرب محکوم به اعدام، عصر دیروز یکشنبه از زندان کارون اهواز با خانواده‌های خود تماس تلفنی گرفتند.

گزارشهای رسیده به کمیته گزارشگران حقوق بشر حاکی از آن است که این پنج فعال عرب محکوم به اعدام، که در پنجشنبه گذشته برابر با ۲۸ دی ماه، از زندان کارون اهواز به محل نامعلومی منتقل شده بودند، عصر دیروز یکشنبه، با خانواده‌های خود تماس تلفنی کوتاهی گرفته و اعلام کرده‌اند که مجددا به‌‌ همان زندان بازگردانده شده و حالشان خوب است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این در حالی است که در طول این ۱۰ روز، خانواده‌های این زندانیان از آن‌ها کاملا بی‌خبر بوده‌اند.

گفتنی است که هاشم شعبانی‌نژاد، شاعر، وبلاگنویس، دبیر ادبیات عرب و دانشجوی فوق لیسانس علوم سیاسی دانشگاه چمران اهواز، هادی راشدی، دبیر شیمی و فوق لیسانس شیمی کاربردی، محمد علی عموری‌نژاد، فعال دانشجویی و عضو سابق انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان و وبلاگنویس، به همراه دو برادر دیگر به نامهای جابر و مختار آلبوشوکه در تاریخ ۱۷ تیرماه گذشته به اتهام محاربه با خدا و مفسد فی الارض و تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی و اقدام علیه امنیت ملی توسط شعبه دوم دادگاه انقلاب اهواز به اعدام محکوم شدند و پس از آن این حکم مجدداً از سوی دیوان عالى کشور نیزبه تایید رسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016