چهارشنبه 11 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پايان يک هفته تجمع مستمر کارگران نی‌بر در مقابل ساختمان دولت

• پس از گذشت هفت روز از تجمع کارگران فصلی نی بر در مقابل ساختمان رياست جمهوری، ناچار شديم به وعده‌های مسئولان دفتر رياست جمهوری برای پی‌گيری مطالباتمان اعتماد کنيم.


ايلنا ـ تجمع اعتراضی کارگران نی بر هفت تپه و کشت و صنعت کارون شوشتر که بامداد روزسه شنبه (۳ بهمن ماه) درمقابل ساختمان رياست جمهوری آغاز شده بود عصر روز دوشنبه ۹ بهمن ماه با توافقاتی ميان نمايندگان کارگران و وعده‌های مسئولان دولتی خاتمه يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، تجمع اعتراضی کارگران فصلی نی بر کارون شوشتر مقابل ساختمان نهاد رياست جمهوری در حالی خاتمه يافته است که حدود ۳۰۰ نفر از کارگران نی‌شکر هفت تپه نيز که از روز شنبه هفتم بهمن ماه در اعتراض به مشکلات صنفی مشابهی از شوش دانيال با سفر به تهران به جمع کارگران کارون پيوسته‌ بودند.

به گفته يکی از کارگران معترض، پس از گذشت هفت روز از تجمع کارگران فصلی نی بر در مقابل ساختمان رياست جمهوری، ناچار شديم به وعده های مسئولان دفتر رياست جمهوری برای پی گيری مطالباتمان اعتماد کنيم.

اين کارگر در ادامه گفت: نمايندگان ما طی مذاکراتی که به مسئولان داشته‌اند قرار شده است ظرف دو هفته آتی دولت مشکلاتمان را در مجلس مطرح کند و در اين زمينه با پی گيری و هماهنگی مجلس و دولت پاسخ مثبی در جهت حل مشکلاتمان دريافت کنيم.

اين کارگر با تاکيد بر اهداف صنفی کارگران در طول مدت اقامت در تهران، گفت: کارگران با پايان دادن به تجمع خود نشان دادند که به وعدهای دولت اعتماد کرده‌اند.

اوبا بيان اينکه کارگران نی بر از روز شنبه به محل کار خود بازگشته و به کار خود ادامه خواهند داد، افزود: بعد از گذشت دو الی سه هفته فرصتی که دولت از کارگران خواسته است تا به مشکلاتمان رسيدگی کند، در صورت بی پاسخ ماندن خواسته هايمان، طبق گفته مسئولان دفتر رياست جمهوری (که اگر به مشکلات شما رسيدگی نشد دوباره تجمع کنيد)، ما به تجمعات خود ادامه خواهيم داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016