پنجشنبه 12 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تشکر سخنگوی کميسيون امنيت ملی از وزارت اطلاعات به خاطر دستگيری روزنامه نگاران

• سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست مجلس با بيان اينکه وزارت اطلاعات اشراف کامل بر اقدامات دشمنان و فتنه گران دارد، گفت: درخواست نمايندگان و مجلس شورای اسلامی از وزارت اطلاعات و سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) مقابله با هرگونه توطئه دشمنان و فتنه گران تحت هر عنوانی ولو خبرنگار رسانه های ضد انقلاب است

بولتن نيوز ـ گروه سياسی ـ سيد حسين نقوی حسينی با اشاره به اقدام وزارت اطلاعات در کشف يکی از بزرگترين شبکه‌های رسانه‌ای متصل به اردوگاه رسانه‌ای استکبار و بازداشت عوامل داخلی آنها در چند روز اخير گفت: ما از زحمات و اقدامات وزارت اطلاعات تشکر می کنيم و آماده کمک در جهت انجام هر چه بهتر و بيشتر وظايف اين وزارتخانه هستيم.

نماينده پيشوا و ورامين در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بولتن نيوز، با بيان اينکه در آستانه برگزاری ۲ انتخابات مهم در کشور يعنی انتخابات رياست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا قرار داريم، افزود: تجربه نشان داده که دشمنان قبل از انتخابات به تحرکات گسترده ايی دست می زنند تا فتنه انگيزی کرده و شيرينی انتخابات را به کام مردم تلخ نمايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست مجلس شورای اسلامی با تاکيد بر اينکه ما اين فتنه انگيزی دشمنان را در انتخابات سال ۱۳۸۸ مشاهده کرديم، تصريح کرد: ما در آن ايام به وضوح ديديم که سفارتخانه های انگليس و برخی کشورهای اروپايی با همکاری آمريکا تحرکات شيطنت آميزی داشته و در تحريک برخی افراد فريب خورده و ايجاد اغتشاش نقش آفرينی می کردند.

نقوی حسينی افزود: ما حتی ديديم که انگلستان در همين راستا تلويزيون بی بی سی فارسی را چند ماه زودتر از انتخابات و حتی زودتر از موعد مقرر افتتاح، راه اندازی کرد.

وی با بيان اينکه وزارت اطلاعات به همين دليل مراقب است تا دشمنان با استفاده از عوامل داخلی فتنه انگيزی نکنند، گفت: وزارت اطلاعات به خوبی بر تحرکات دشمنان و عوامل آنان نظارت داشته و اجازه فتنه انگيزی را به آنها نمی دهد.

نماينده پيشوا و ورامين در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزارت اطلاعات نبايد اجاره دهد تا رسانه های ضد انقلاب و استکباری يارگيری کرده و برخی عوامل رسانه ايی آمريکا و انگليس شوند.

نقوی حسينی با بيان اينکه وزارت اطلاعات قطعا برای بازداشت های اخير برخی افراد رسانه ايی سند و مدرک کافی داشته، گفت: توصيه ما به اصحاب رسانه اين است که مراقب توطئه ها و ترفندهای رسانه های بيگانه باشند و سهوی و يا عمدی در دام آنها نيافتند.

وی با بيان اينکه مجلس از بازداشت عوامل رسانه های ضد انقلاب در داخل کشور، حمايت می کند، گفت: قطعا کسانی که مرتکب جرم شدند، بايد تحت پيگرد قانونی قرار بگيرند و وزارت اطلاعات بايد با آنها برخورد کند.

سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست مجلس تاکيد کرد: برخورد با عوامل فتنه و افرادی که ابزار دست بيگانگان هستند، خواست و مطالبه مجلس است و ما از اين اقدام وزارت اطلاعات حمايت کرده و آماده کمک در اين زمينه هستيم.

در روزهای اخير حدود ۱۵ عوامل رسانه ای نزديک به جريان فتنه که با رسانه های ضد انقلاب و بی بی سی فارسی و رسانه های استکباری همکاری داشتند از سوی وزارت اطلاعات بازداشت شدند.

وزارت اطلاعات در بيانيه ايی که روز چهارشنبه صادر کرد تاکيد داشت که وزارت‌خانه در چارچوب وظايف و مسئوليت‌های قانون خويش در مبارزه با هرگونه نفوذ و دخالت بيگانگان و بدخواهان ملّت آزاده ايران اسلامی، موفق به کشف يکی از بزرگترين شبکه‌های رسانه‌ای متصل به اردوگاه رسانه‌ای استکبار گرديد.

اين شبکه که توسط سازمان عمليات روانی دولت انگليس (موسوم به بی‌بی سی ) با بهره‌برداری از تجارب مقطع فتنه ۸۸ احداث و با همکاری چند دولت غربی اداره می‌شد، بدليل چند لايه بودن، گستردگی، بهره‌برداری از ابزار و روشهای خاص ارتباطی در ارسال اخبرا و دريافت خطوط کاری از عوامل بيگانه، ماهها تحت نظر و تعقيب سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داشت تا سرانجام با تکميل چرخه شناسايی عوامل داخلی، عوامل مستقر در خارج از کشور، گردآوری اطلاعات و فراهم نمودن مستندات قضايی لازم، مورد اقدام قانونی قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016