شنبه 14 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرتاج‌الدينی: مساله مرتضوی ادامه يابد، موضوع را به هيات عالی حل اختلاف ارجاع خواهيم داد

معاون رييس‌جمهور در اجرای قانون اساسی با اشاره به لغو مصوبه اخير هيات وزيران درباره تفويض اختيارات وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی به معاون اول رئيس‌جمهور از سوی رييس مجلس گفت: اگر اين روند ادامه پيدا کند قطعا دولت اين موضوع را به هيات عالی حل اختلاف ارجاع خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين ميرتاج‌الدينی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره طرح استيضاح وزير کار و رفاه و اجتماعی اظهار کرد: استيضاح را در اين شرايط به صلاحت نمی‌دانم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ماههای پايانی دولت است و فکر می‌کنم استيضاح به صلاح نيست و از نمايندگان انتظار داريم با نگاه جامع‌تری به مسائل نگاه کنند، آثار و تبعات اين استيضاح را بررسی کنند و ببينند آيا در شرايط کنونی به صلاح نظام است يا نه، که تبعا به صلاح نخواهد بود.

ميرتاج‌الدينی در ادامه گفت: متاسفانه استيضاح درباره عملکرد وزير کار نيست و حتی کسی به عملکرد سرپرست سازمان تامين اجتماعی نيز ايرادی نمی‌گيرد بلکه ايراد آنها نسبت به انتصابی است که صورت گرفته است. اگر اين روند همچنان کِش پيدا کند، قطعا دولت به هيات عالی حل اختلاف موضوع را ارجاع خواهد داد. دولت حقوقدانان مسلطی دارد که ابعاد حقوقی را به خوبی رعايت می‌کنند و در نتيجه دولت مصوبه‌ای را که به تصويب می‌رساند، برای آن استدلال حقوقی دارد.

معاون رييس‌جمهور در اجرای قانون اساسی در پايان تاکيد کرد: اگر مجلس درباره مصوبات دولت ايرادی دارد، بر اساس قانون بايد دلايل خود را برای دولت ذکر کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016