سه شنبه 3 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: استيضاح وزير کار به دليل عدم برکناری مرتضوی فردا اعلام وصول می شود

مهر ـ نماينده تهران و از طراحان استيضاح وزير کار به دنبال عدم برکناری مرتضوی از سوی وزير کار ، از پيگيری برای اعلام وصول طرح استيضاح شيخ الاسلامی در جلسه روز چهارشنبه مجلس خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی مطهری نماينده تهران در جمع خبرنگاران پارلمانی به تهيه طرح اسيتضاح جمعی از نمايندگان برای استيضاح شيخ الاسلامی وزير کار و رفاه اجتماعی به دليل انتصاب مرتضوی و عدم اجرای حکم ديوان عدالت اداری اشاره کرد و گفت: اين طرح ۱۲ امضا دارد و اعلام وصول آن در جلسه روز چهارشنبه مجلس پيگيری می شود.

وی گفت: روز يکشنبه ملاقاتی با وزير کار داشتيم و آقای شيخ الاسلامی قول داد که سه شنبه (امروز) مشکل حل شود.

نماينده تهران گفت: انتظار اين بود فرد ديگری منصوب شود اما اين اتفاق نيافتاد، حتی در صورت جلسه به صورت مکتوب اين موضوع آورده شده و افراد حاضر در جلسه امضا کردند اما تحقق پيدا نکرد. اين کار بازی با قانون است و از طرف مجلس پذيرفته نيست و مقصر اصلی هم وزير کار است.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا قوه قضائيه هم اقدامی در اين خصوص انجام داده است گفت: قوه قضائيه می تواند مستقل وارد اين موضوع شود اما مجلس وظيفه خود را انجام می دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016