یکشنبه 15 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جعفری، فرمانده کل سپاه: سوريه تنها با مقابله به مثل می‌تواند مقابل اسراييل بايستد

ايسنا ـ سردار جعفری با اشاره به حمله رژيم صهيونيستی به سوريه، گفت: سوريه تنها با مقابله به مثل می‌تواند در مقابل روحيه ددمنشانه اسرائيل بايستد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار جعفری در حاشيه‌ی همايش مکتب دفاعی انقلاب اسلامی در آراء و انديشه‌های امام و رهبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره‌ی تهاجم اخير رژيم صهيونيستی به سوريه اظهار کرد: ماهيت ددمنشی و تجاوزگری رژيم صهيونيستی را سال‌هاست که ما به جهانيان اعلام می‌کنيم و فقط می‌توانيم بگوييم که اين يک نمونه ديگر از اين روحيه‌ی ددمنشی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: رژيم صهيونيستی در گذشته نيز علاوه بر سوريه به کشورهايی چون لبنان، غزه و هر جايی که مناسب بداند، حمله کرده است، اميدواريم سوريه در مقابل فشارها و ناجوانمردی‌های استکبار جهانی بايستد.

جعفری تصريح کرد:‌اميدواريم سوريه پاسخ مناسب را به رژيم صهيونيستی بدهد؛ چرا که تنها با مقابله به مثل و ايستادگی است که می‌تواند در مقابل روحيه‌ی ددمنشانه‌ی اسراييل بايستد.

وی در پاسخ به پرسش ديگری درباره‌ تونل باد که در صنعت فضايی مورد استفاده قرار می‌گيرد، اظهار کرد: ما در گذشته تونل باد زير صوت داشتيم، اما امروز توانسته‌ايم تونل باد ماورای صوت با سرعت ۸ ماخ طراحی کرده و بسازيم.

جعفری افزود: ساخت اين تونل بر اساس تاکيدات مقام معظم رهبری مبنی بر ايجاد زير ساخت‌های تحقيقاتی بوده است، که ضرورت قطعی برای تست بسياری از موشک‌ها و تجهيزات با سرعت بالا بود. ما در گذشته برای تست اين تجهيزات آن ها را به کشورهای ديگر می‌فرستاديم که هم از نظر هزينه و هم از نظر اطلاعاتی و امنيتی مشکلاتی را ايجاد می‌کرد، اما امروز هم صرفه جويی در بودجه و هم حفظ اطلاعات با ساخت اين تونل باد برای ما ممکن شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016