پنجشنبه 5 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال محمدرضا مدحی "نفوذی جمهوری اسلامی" به بند ۳۵۰ زندان اوين

دبی - العربيه.نت فارسی - خبرهايی از انتقال محمدرضا مدحی، شخصی که پيشتر با عنوان مامور نفوذی وزارت اطلاعات ايران در ميان اپوزيسيون خارج از اين کشور از او ياد می شد، به بند ۳۵۰ زندان اوين تهران منتشر شده است.

به گفته يک منبع اگاه به ''العربيه.نت'' مدحی بيش از اين در بند ۲۰۹ نگهداری می شد و اکنون پس از اتمام باجويی از او، به بند ۳۵۰ زندان اوين تهران منتقل شده است.

بند ۲۰۹ بند امنيتی زندان اوين است که تحت نظارت وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ايران اداره می شود. بند ۳۵۰ اما بندی عمومی است که در آن عمده زندانيان سياسی نگهداری می شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيشتر سايت اصولگرای ''بازتاب'' از بازداشت محمد رضا مدحی خبر داده بود. اين سايت در اين باره نوشته بود: ''آقای مدحی که پيش از اين رييس دفتر آقای اروميان، نماينده سابق مجلس خبرگان رهبری بود، به اتهاماتی نظير جعل، آدم ربايی و سوء استفاده، محکوم به بيش از بيست سال حبس گرديده بود و با خروج غيرقانونی از کشور، در تايلند به خريد و فروش سنگهای قيمتی می پرداخت."

ابن گزارش ادامه داده بود: " ادعاهای عجيب و غريب مدحی در مورد سفر به آمريکا و ملاقاتهايش، موجب گرديد تا ابهامات نسبت به وی افزايش يابد و اکنون که مدتهاست از وی خبری در رسانه ها نيست، خبرنگار بازتاب پس از پيگيری، به نتايج جالبی رسيده است و برخی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی از دستگيری وی خبر می دهند."

اين سايت اصولگرا خاطرنشان کرده بود: "در اين ميان گفته می شود برخی از نهادهای مسئول نظام، از ابتدا با پخش اين فيلم مخالف بوده اند و باشگاه خبرنگاران جوان در اقدامی غيرحرفه ای، فيلم مذکور را که هزينه های سنگينی برای نظام داشته، پخش کرده است."

چند ماه پيش تلويزيون جمهوری اسلامی ايران مستندی با عنوان "الماس فريب" پخش کرد که فردی با نام محمد رضا مدحی در آن با عنوان نفوذی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ايران در ميان اپوزيسيون خارج از اين کشور معرفی شد. در اين مستند، مدحی به افشاگری عليه شماری از شخصيت های اپوزيسيون ايران پرداخت.

مدحی در اين مستند مدعی شده بود که با هيلاری کلينتون وزير امور خارجه آمريکا هم ديدار کرده است. اين ادعا به شدت توسط مقام های آمريکايی تکذيب شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016