دوشنبه 16 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکايت فاضل لاريجانی از احمدی‌نژاد

خبرگزاری فارس: فاضل لاريجانی برادر رئيس مجلس گفت که از محمود احمدی‌نژاد رئيس جمهوری به دليل نشر اکاذيب شکايت می کند.

فاضل لاريجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس انتشار فايل صوتی منتسب به وی از سوی رئيس جمهور در جلسه استيضاح وزير کار را اقدامی غير شرعی دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: اين اقدام توطئه و حرکتی منافقانه بود تا مرتضوی از آن به عنوان اهرم فشاری برای تبرئه خود از اتهامات وارده و ايجاد حريم امن استفاده کند.

فاضل لاريجانی گفت: اولين کسی نيستم که مورد هجمه اين افراد مافيايی قرار گرفتم و پيش از من نيز افراد خدمت‌گزار مورد هجمه آنان بودند و در پيشگاه خداوند نيز از آنها نمی‌گذرم.

وی ادامه داد: امروز بدون فرصت دفاع، تهمت‌هايی به بنده زدند که قصد دارم در يک نشست خبری به آنها پاسخ دهم تا تصور نکنند اتهامات وارده درست است.

لاريجانی بر همين اساس خاطر نشان کرد که از رئيس جمهور و سعيد مرتضوی به دليل نشر اکاذيب و تشويش اذهان عمومی شکايت و موضوع را با کمک دو وکيل برجسته، تا حصول نتيجه از مراجع قانونی پيگيری می کند.

وی تصريح کرد: وقتی اطرافيان رئيس جمهور افرادی مسأله‌دار هستند و با مماشات با آنان برخورد می شود، گستاخانه ديگران را متهم می کنند.

رئيس جمهور در جلسه علنی امروز مجلس در جريان استيضاح وزير کار و رفاه اجتماعی يک فايل صوتی منتسب به فاضل لاريجانی را از تريبون رسمی خانه ملت منتشر کرد که واکنش علی لاريجانی و نمايندگان را در پی داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016