سه شنبه 17 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: موضوع بازداشت مرتضوی را پيگيری می‌کنم

محمود احمدی‌نژاد پيش از عزيمت به مصر در واکنش به بازداشت سعيد مرتضوی گفت: "اين موضوع را متأسفانه شنيدم؛ کار بسيار زشتی است و پس از بازگشت از سفر، حتما اين موضوع را پيگيری می‌کنم" احمدی‌نژاد افزود: "قوه قضاييه سازمان ويژه خانوادگی نيست."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايرنا ـ رييس قوه مجريه صبح سه شنبه پيش از ترک تهران به مقصد قاهره در پاسخ به سوال خبرنگار سياسی ايرنا در فرودگاه مهرآباد درباره بازداشت ˈسعيد مرتضویˈ رييس سازمان تامين اجتماعی اظهار داشت: نمی دانم چگونه است که کس ديگری تخلف کرده است و کس ديگری دستگير می شود.

رييس جمهوری افزود: پس از بازگشت از سفر حتما اين موضوع را دنبال می کنم.

وی با تاکيد بر اين که دستگاه قضايی بايد قوه قضاييه ملت باشد، تصريح کرد:‌ قوه قضاييه که يک سازمان ويژه خانوادگی نيست. کسی تخلف کرده، فردی مطلع شده و آن را اعلام کرده است؛ به جای اين که متخلف را دنبال کنند، فردی که تخلف را اعلام کرده است مورد برخورد قرار می گيرد و اين بسيار زشت است.

احمدی نژاد اضافه کرد: برای ملت ما و جمهوری اسلامی ايران شايسته نيست و برای قوه قضاييه هم بسيار زشت است.

رييس شورای عالی امنيت ملی تاکيد کرد:‌ هنگامی که از سفر بازگردم اين مساله را به طور جدی دنبال خواهم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016