جمعه 20 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت سرکوب روزنامه نگاران و خانواده هاي آنها در ايران در نامه ای به وزارت دادگستري جمهوري اسلامي ايران

کانون ايراني - کانادايي حقوق بشر (تورونتو)، سي جي اف اي، نامه اي جهت محکوميت سرکوب روزنامه نگاران و خانواده هاي آنها در ايران به وزارت دادگستري جمهوري اسلامي ايران ارسال کردکه در زیر می خوانید:


وزير محترم

از طرف کانون روزنامه نگاران کانادايي براي آزادي بيان ( سي. جي . اي . اف .) که يک نهاد غير انتفاعي و غير دولتي است و در راه اعتلا و محافظت از آزادي مطبوعات و آزادي بيان در جهان فعاليت ميکند اين نامه را مينويسم.

سي . جي . اف. اي . قويا حملات پي در پي عليه روزنامه نگاراني که جلاي وطن کرده اند بخصوص آنها که در استخدام بي . بي . سي در لندن هستند را محکوم ميکند و ما همچنين نگران خانواده هاي اين روزنامه نگاران که در ايران هدف حملات پي در پي قرار دارند ميباشيم .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ماههاي اخير فعالان طرفدار دولت و وبسايتهاي حامي دولت در ايران تهديدات و حملات افترا آميز شخصي چندي عليه روزنامه نگاران ايراني استخدامي بي بي سي و ديگر مطبوعات اخبار بين المللي انجام دادند . اين فعاليتهاي کثيف از طريق ايجاد حسابهاي قلابي فيسبوک و و بلاگهاي جعلي بي بي سي با محتواي اتهامي چون سو رفتارهاي جنسي و فروش مواد مخدر انجام گرفت . بعلاوه مقامات دولتي در ايران روزنامه نگاران در ايران و خانواده هاي آنها را هدف حملات خود قرار داده که نمايانگر دستگيري دنباله دار و زنداني شدن در زندان وحشتناک و بدنام اوين است .

اين تلاشها براي ترساندن و تخريب اعتبار روزنامه نگاران ايراني در خارج از کشور و تحت پيگرد دولتي قرار گرفتن آنها موقعي بر نگراني ما ميافزايد که آنها تنها از حق آزادي بيان خود استفاده ميکنند .سي جي اف اي از دولت ايران ميخواهد به اعمال بد نام کردن و تهديد که از طرف مقاماتش عليه روزنامه نگاران انجام ميگيرد خاتمه دهد و فورا روزنامه نگاران و اعضاي خانواده هاي دستگير شده را آزاد کرده و به آزادي بيان ايرانيان در کشور خود و در خارج احترام بگذارد .


با تشکر از توجه شما و منتظر پاسخ شما هستم

رييس هييت مديره سي جي اف اي

آرنولد امبر

http://www.cjfe.org


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016