یکشنبه 22 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صالحی: آمریکا نیت صادقانه‌اش را ثابت کند

وزیر امور خارجه ایران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره مذاکره با آمریکا گفت: مقام معظم رهبری شرایط گفت‌وگو را تبیین کرده‌اند.

علی‌اکبر صالحی که برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته بود با بیان این که پیام حضور مردم پویا است اظهار کرد: مردم استقلال خود را آسان به دست نیاورده‌اند و هر 22 بهمن نمایشی از عزت و قدرت است تا بدخواهان بدانند که با قوت استقلال خود را حفظ خواهند کرد.

او درباره بحث مذاکره با آمریکا که مقام معظم رهبری نیز چندی پیش درباره آن سخنرانی کرده بودند گفت: طرف مقابل اگر نیت خود را اثبات کند که صادقانه و خیرخواهانه است و با تناقص همراه نیست و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند از یک طرف لوله تفنگ نشانه نگرفته و از طرف دیگر مدعی مذاکره نباشد و این تناقض‌ها برطرف شود، اصل در جمهوری اسلامی گفت‌وگو است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی مبتنی بر عقلانیت، تمدن‌سازی و فکر و اندیشه است ما اعتقاد نداریم که مناقشات بین‌المللی از طریق زور حل شود. مذاکره به شرطی که تناقص‌ها وجود نداشته باشد و مقام معظم رهبری با سخنان خود زمینه گفت‌وگو را تبیین کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016