دوشنبه 23 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام و آغاز رسمی پويش رفع حصر "سلام"، راه سبز ايرانيان مالزی (رسام)

بيش از سه سال است که لطمات غير قابل وصف روند استقرار دموکراسی در ايران را به نظاره نشسته ايم و نفی آزادی های فردی و اجتماعی در ابعاد اصولی آن همچون بيان عقيده، رسانه مستقل وانتخابات آزاد را تجربه ای تلخ می کنيم. هزينه های فراوان جنبش آزادی خواهی مردم ايران را شماره می کنيم و در حسرت محروميت از حضور نمايندگان و رهبران زندانيمان، روزهای ناميمونی را می گذرانيم؛ اما به موازات اين روند، آنهايی که به زعم خود پيروز انتخابات گذشته بودند، امروز درمانده اند که انتخابات بعدی را چگونه برگزار نمايند، چرا که زنده بودن نام و ياد مهدی کروبی، مير حسين موسوی و زهرا رهنورد را در اذهان مردم، چاره ای نخواهند داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اکنون در آستانه دومين سالگرد اين حصر ظالمانه ايم که شکست آن به باور بسياری از دلسوزان اين روزگار، شروع دوباره ای برای عبور از فرايند استحاله ی آرمان ها و دغدغه های انسانی مان است و چه دل انگيز است فهم وجود اراده ای همزمان که به سبب حضور ناگزير مردمان عزت مند ايرانمان در گوشه گوشه جغرافيای جهان، نويد بخش همتی متکثر است.

باری، راه سبز ايرانيان مالزی (رسام) ضمن اعلام همبستگی همه جانبه با تمامی تلاش های در دست اجرا، با آغاز پويش مرتبطی که مزين به واژه ی "سلام" (پويشی برای رفع حصر) خواهد بود، حضور خود را در اين راستا رسما اعلام می دارد و با آغوش باز، پذيرای نظرات و ياری تمامی مجموعه ها و افراد دغدغه مند خواهد بود.

فردا، آوردگاه سحر است و سلام ای صبح باران صبر.

ايميل: salaam.sabz@gmail.com
آدرس صفحه رسمی " https://www.facebook.com/rasam.malaysia.page"


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016