سه شنبه 24 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در پی شنيدن خبر فوت برادر؛ محمد داوری به علت حمله قلبی به بيمارستان منتقل شد

سحام نيوز: محمد داوری روزنامه نگار محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوين روز دوشنبه و پس از شنيدن خبر فوت برادرش دچار حمله قلبی شد.

به گزارش کلمه، محمد داوری معلم و سردبير سابق سايت سحام نيوز که سه سال است بدو حتی يک روز مرخصی در زندان اوين دوران حبس خود را می گذراند، پس از شنيدن خبر فوت برادرش دچار حمله قلبی شده و روانه ی بيمارستان شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از گذشت چند روز از درگذشت برادر محمد داوری، زندانی سياسی، ظهر روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه توسط زندانيانی که از سالن ملاقات برمی گشتند به وی داده شد. اين زندانی سياسی با شنيدن خبر فوت برادرش دچار حمله قلبی و توسط همبنديانش به بهداری اوين منتقل شد. که به دليل وخامت حالش پزشکان بهداری وی را به بيمارستان مدرس اعزام کرده و هم اکنون در بخش مراقبت های ويژه اين بيمارستان بستری است.

برادر محمد داوری پنج شنبه ی گذشته دار فانی را وداع گفته بود اما اين زندانی سياسی اجازه شرکت در هيچ کدام از برنامه های برادر خود را نيافت و خانواده اش اميدوار بودند که برای مراسم شب هفت وی بتواند از حق مرخصی خود استفاده کند.

تنها اتهام زندانی سياسی، محمد داوری، مصاحبه با قربانيان و آزارديدگان بازداشتگاه کهريزک و تهيه فيلم از آن برای ارائه به دستگاه قضايی است؛ اقدامی که با نظارت شخصی مهدی کروبی صورت گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016