چهارشنبه 25 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: اگر مذاکره با ۱+۵ بعد از ۱۰ سال نتيجه داد مذاکره با آمريکا هم جواب می‌دهد

مهر ـ رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: برخی آدم های ساده لوح فکر می کنند مذاکره با آمريکا مهم و ثمربخش است در حالی که بيش از ۱۰ سال است که ما با گروه ۱+۵ مذاکره می کنيم و اگر اين مذاکرات در طول ۱۰ سال نتيجه ای داشت مذاکره با آمريکا نيز جواب می داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور در جمع مسئولان بسيج دانشجويی دانشگاه های سراسر کشور اظهار داشت: مردم با حضورشان در ۲۲ بهمن ثابت کردند که سرسوزنی از راه امام عقب ننشسته اند و کوچکترين انحراف از اين مسير پيدا نکرده اند.

نقدی تصريح کرد: اگر برخی کج فهم ها فکر می کنند که انقلاب از مسير خارج شده و ولايت دوباره بايد آن را به مسير برگرداند، نشان از کج فهمی است لذا که انقلاب کاملا در مسير بنيانگذارش حرکت می کند وتمام اصول و مبانی آن سر جايش است.

وی در بيان سناريوهای دشمن در آستانه انتخابات و در مواجهه با مردم ايران گفت: آنها به خيال خودشان می خواهند مردم ايران را به زانو درآورند و يا آنها را مقابل نظام قرار دهند اما موفق نشدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس سازمان بسيج مستضعفين اظهار داشت: دشمن فکر می کرد با گرانی ها و مشکلات اقتصادی مردم اعتراض خواهند کرد و به خيال خودشان دوران سازندگی را مثال می زدند که با افزايش تورم در چند شهر کشور آشوب ايجاد شده بود.

نقدی افزود: تا وقتی ميدان، ميدان مبارزه است ملت ايران سختی ها را تحمل می کنند.

وی در بيان چرايی اصرار آمريکا بر مذاکره گفت: آنها می خواهندپرچم مبارزه با استکبار را که در اختيار ايران است پائين بياورند در حالی که آمريکايی ها خصمانه ترين رفتار تاريخ را با جمهوری اسلامی ايران و مردم انجام داده اند و با اينکه تمام اعضا و جوارح آمريکا عليه ايران شرارت می کند با زبان خود اعلام می کنند که قصد مذاکره دارند.

سازمان بسيج مستضعفين اظهار داشت: هدف آنها از مذاکره با ايران و سازش با آمريکايی ها اين است که مقاومت مردم را در هم شکنند چرا که می دانند مقاومت ملت در مقابل آنها به يک ارزش تبديل شده است.

نقدی با بيان اينکه اگر آمريکا هر چقدر ايران را تحريم کند و انواع شرارت ها را در مقابل جمهوری اسلامی ايران انجام دهد اما يک شرط اساسی برای مذاکره وجود دارد گفت: شرط اساسی اين است که آمريکايی ها ديگر از رژيم صهيونيستی حمايت نکنند و پايگاه خود را از منطقه جمع کنند.

وی گفت: برخی آدم های ساده لوح فکر می کنند مذاکره با آمريکا مهم و ثمربخش است در حالی که بيش از ۱۰ سال است که ما با گروه ۱+۵ مذاکره می کنيم و اگر اين مذاکرات در طول ۱۰ سال نتيجه ای داشت مذاکره با آمريکا نيز جواب می داد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه افزود: گروه ۱+۵ خود آمريکاست چرا که تمام طرح ها و صورت مسئله های اين گروه را آمريکايی طرح می کنند و در اصل گروه ۱+۵ نخودی هستند و طرف اصلی آمريکا است.

نقدی اظهار داشت: آمريکايی ها می خواهند با سازش و مذاکره قبح آن را بريزند و بعد بگويند شماها طرف حساب ما نيستيد و به سراغ عوامل داخلی خود بروند و با آنها ادامه مذاکرات را انجام دهند.

وی با بيان اينکه ملت اوج هشياری خودش را در ۲۲ بهمن نشان داد گفت: بخش های سياسی و خواص ما از توده های مردم عقب هستند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح کرد: غربی ها می خواهند فضايی را در ايام انتخابات درست کنند که نتيجه مطلوب خود را بدست آورند و بتوانند جامعه را در آستانه انتخابات به آشوب بکشند.

نقدی گفت: مرحله دوم سناريوی دشمن اين است که بتوانند افرادی را که با آنها قرابت فکری دارند روی کار بياورند و در ايام انتخابات که مردم قصد انتخاب دارند فضای مسمومی را عليه ارزشها ايجاد کرده و عليه ولايت و نيروهای ارزشی مانند بسيج، سپاه و خانواده شهدا شبهه افکنی کنند.

وی خطاب به فردی که اين روزها ژست اعتدال گرفته و می گويد جامعه را بايد با اعتدال پيش برد گفت: اينها همان افراطی هايی هستند که در ايام فتنه به نماز جمعه ، روز قدس و عاشورا نيز رحم نکردند و امروز چطور ژست اعتدال می گيرند. فردی که در مقابل قوه قضائيه برای محاکمه خانواده اش مقاومت می کند نمی تواند دم از اعتدال بزند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين اظهار داشت: برخی فکر می کنند بسيج و سپاه در ايام انتخابات به بسيجی ها می گويند به فلان فرد يا کانديدا رای بدهيد؛ مگر بسيجی به حرف کسی گوش می دهد؟! اگر گوش کند که بسيجی نيست!

نقدی در ادامه افزود: بسيجی تنها به شاخص هايی که ولايت فقيه مطرح می کند گوش می دهد و مطابق با همين شاخص ها انتخاب می کند.

وی با بيان اينکه بايد مراقب باشيم برای دشمن دستاويزی درست نکنيم، گفت: متاسفانه برخی الفاظی را بکار می برند که باعث دردسر می شود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين همچنين گفت: وحدت پيام مهمی است و رژيم صهيونيستی و آمريکايی ها تلاش می کنند بين مردم اختلاف ايجاد کنند و تبديل کردن شرايط انتخابات به يک درگيری خيانت است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016