چهارشنبه 18 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: فتنه قبل از انتخابات آغاز می شود، اين سری سراغ دانه درشت ها می رويم


کرج- خبرگزاری مهر: رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشوربا بيان اينکه فتنه قبل از انتخابات رياست جمهوری آغاز می شود، گفت: اگر فتنه ايجاد شود اين سری سراغ دانه درشت ها خواهيم رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی سردار نقدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با بسيجيان و سپاهيان که در سالن آمفی تئاتر کانون شهدای کرج برگزار شد، اظهار داشت: تصور می کنم که فتنه قبل از انتخابات باشد و اگر فتنه ای اين سری ايجاد شود سراغ دانه درشت ها خواهيم رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ مشکل ما نداشتن شبکه بصيرت بخشی صحيح بود بنابراين حلقه ها بايد قوام پيدا کند و جلسات به صورت منظم برگزار و شبهات بر طرف شود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشوربا بيان اينکه بصيرت بخشی و سازمان يافتگی را بايد بالا ببريم، اضافه کرد: بسيج بايد کميت توام با کيفيت باشد که اين امر مورد تاکيد مقام معظم رهبری نيز است.

سردار نقدی تصريح کرد: امام راحل در آن زمان که جمعيت ۳۰ ميليونی داشتيم بر بسيج ۲۰ ميليونی تاکيد داشتند، امروزه بر بسيج ده ها ميليونی تاکيد داريم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشوراظهار داشت: بنابراين توسعه بسيج بايد به صورت سطحی و عمقی صورت گيرد.

وی با بيان اينکه بسيج تشکيلات دولتی نيست، اضافه کرد: بسيج تشکيلات مردمی است و توسط مردم اداره می شود همانطور که جنگ توسط مردم اداره شد.

سردار نقدی گفت: در جلسات حلقه های صالحين بايد با خانواده ها نيز ارتباط گرفته شود و برخی از استان ها در اين زمينه موفق عمل کرده اند.

وی با اشاره به اينکه بودجه بر اساس تعداد نيروها اختصاص می يابد، اضافه کرد: امروزه همه به بسيج علاقه دارند، از سال ۵۸ که سازمان بسيج تشکيل شد تا سال ۸۸ به طور کلی ۱۰ هزار و ۹۰۰ پايگاه دارای مکان در سطح کشور وجود داشت که ۲ هزار پايگاه را ما ساماندهی کرديم و مابقی توسط مردم ايجاد شد.

بودجه کمبود پايگاه ها استان را البرز را تامين می کنيم

رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشوربا بيان اينکه استان البرز هر تعداد زمين آماده برای احداث پايگاه دارد اعلام کند که ما بودجه به آن اختصاص دهيم، اضافه کرد: برای تامين بودجه اينکار از سهم بودجه سازمان خودمان به اين کار اختصاص خواهيم داد.

سردار نقدی ادامه داد: استان البرز از اولويت های سازمان بسيج است و با تمام وجود به آن کمک می کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016