جمعه 27 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد برای ارائه بودجه به مجلس می‌رود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:دولت به دلیل تاخیر در ارائه لایحه بودجه به مجلس چاره‌ای ندارد که لایحه دو دوازدهم و یا چند دوازدهم را به مجلس ارائه دهد چراکه نمی‌شود مملکت را بخاطر بودجه معطل کند.

آقامحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،گفت: در ارائه لایحه بودجه به مجلس طبیعی این است که احمدی‌نژاد خود در مجلس حضور یابد و اگر این کار را نکند عرف چندین ساله مجلس و دولت را زیر پا گذاشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص نشست میان دولت و مجلس گفت: به نظر می‌آید که جلسات و نشست‌ها تمام شده‌اند و این جلسات نیز در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری برای كمك به مردم برگزار شد.

وی توضیح داد: دولت می‌خواست طرح چند برابر کردن یارانه‌ها را در کشور انجام دهد كه مجلس به دلیل تورم و گرانی ناشی از افزایش نقدینگی در بازار،با طرح دولت مخالف بود به همین دلیل در این جلسات به دنبال راه‌حل میانه بودیم و به دستور رهبری در این خصوص جلسات مشترك برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماینده خرم آباد در مجلس در خصوص پرداخت یارانه عیدی به مردم گفت: دولت در حال حاضر پول مورد نیاز برای پرداخت عیدانه به مردم را در اختیار دارد؛ و قرار است بخشی از آن از صندوق توسعه ملی برداشت شود و بخشی دیگر از منابع موجود خود دولت پرداخت شود.

وی در خصوص منابع دولتی که قرار است یارانه عیدی مردم از آن محل پرداخت شود، اذعان داشت: بخشی از این منابع از مابه‌التفاوت ارز پرداخت خواهد شد و بخش دیگر نیز از درآمدهای دولتی محاسبه می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016