شنبه 28 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی خبری مطلق از وضعيت سيروان حسين پناهی فعال بازداشتی کُرد

با گذشت ۳۸ از بازداشت سيروان حسين پناهی مقامات امنيتی تا کنون هيچ خبری از شرايط بازداشت،اتهامات و به خصوص وضعيت سلامت وی به خانواده اش نداده اند و حتی به وی اجازه تماس تلفنی با خانواده نيز داده نشده است.
علی رغم پيگيريهای مستمر خانواده حسين پناهی در طول روزهای گذشته به نهادهای امنيتی و قضايی، از سرنوشت نامبرده خبری بدست نيامده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امروز شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ پدر و مادر سيروان حسين پناهی مجددا به اداره اطلاعات شهر سنندج و اداره اطلاعات شهر قروه مراجعه کردند اما ماموران امنيتی اين دو اداره هيچ گونه خبری از وضعيت اين فعال کرد را در اخيتار خانواده وی نگذاشتند.
سيروان حسين پناهی خواهر زاده انور حسين پناهی زندانی سياسی- مدنی کرد است که در روز چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ توسط نيروهای لباس شخصی وزارت اطلاعات در منزل پدرش در روستايی قروچای از توابع شهرستان دهگلان دستگير شد. سيروان حسين پناهی در هنگام بازداشت از ناحيهٔ بازو شديداً مورد آسيب قرار گرفته و به گفته يکی از شاهدان احتمالا شکسته است و نيروهای امنيتی اقدام به تفتيش منزل و ضبط وسايل موجود کرده‌ بودند.
سيروان حسين پناهی متولد ۱۳۶۷ و خواهرزاده زندانی سياسی، انورحسين پناهی است، که از سوی دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده، و پس از اعتراض‌ سازمان‌های بين المللی مدافع حقوق بشر، حکم اعدام وی به شش سال زندان تقليل يافته است.
انور حسين پناهی هم اکنون هم دوران محکوميت خود را در زندان مرکزی سنندج بسر می برد.
طی سالهای اخير، و بعد از دستگيری آقای انور حسين پناهی، تعداد زيادی از افراد خانواده حسين پناهی بطور جداگانه و به بهانه های مختلف، احضار و بازداشت و مورد تهديد قرار گرفته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016