دوشنبه 30 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمايندگان مجلس از احتمال تصويب تنخواه به جای بودجه خبر می‌دهند

• دولت بايد دو نوع لايحه بودجه بدهد، يعنی هم کل بودجه و هم چند دوازدهم، در غير اين صورت نمايندگان مردم به اجبار تنخواه لازم را برای دو ماه فروردين و ارديبهشت سال ۹۲ تصويب می‌کنند.


ايلنا ـ درحالی که براساس قول دولت،لايحه بودجه سال ۹۲ کل کشور بايد در هفته جاری به مجلس ارايه می شد،اما هنوز خبری از لايحه بودجه نيست.در همين حال سخنگوی کميسيون برنامه و بودجه مجلس، از احتمال تصويب تنخواه در مجلس برای دو ماه اول سال ۹۲ خبر می دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


غلامرضا کاتب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا، به ارائه ديرهنگام لايحه بودجه ۹۲ به مجلس اشاره کرد و گفت: دولت بايد همراه بودجه، لايحه چنددوازدهم را به مجلس ارائه دهد.

به گفته نماينده مردم گرمسار، در صورتی که دولت، لايحه چند دوازدهم را به مجلس ارائه نکند، نمايندگان مردم به اجبار تنخواه لازم را برای دو ماه فروردين و ارديبهشت سال ۹۲ تصويب می‌کنند.

سخنگوی کميسيون برنامه و بودجه مجلس، با بيان اينکه سال ۹۲ دومين بودجه‌ای است که با شرايط چند دوازدهمی به تصويب می‌رسد، عنوان داشت: دولت بايد دو نوع لايحه بودجه بدهد، يعنی هم کل بودجه و هم چند دوازدهم، به تبع آن هرچه ارائه لايحه با تاخير مواجه شود، بررسی آن در مجلس مشکل‌تر خواهد شد.

کاتب اظهارداشت: اگر در لايحه بودجه ۹۲، درآمد‌ها و هزينه‌ها بر اساس واقعيات شکل بگيرد، شاهد انضباط مالی در بودجه سال آينده خواهيم بود.

وی افزود: درصورت ارايه ديرهنگام بودجه سيستم نظارت نيز به مشکل برخورده و ديوان محاسبات نمی‌تواند گزارش تفريغ را به موقع بدهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016