یکشنبه 29 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه عذرخواهی مجلس از رهبر جمهوری اسلامی

۲۶۵ نفر از نمايندگان مجلس در پايان جلسه علنی صبح امروز (يکشنبه) ضمن بيانيه‌ای تاکيد کردند که مجلس از تمام ظرفيت‌ها برای تبديل تهديد تحريم به فرصت استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين بيانيه آمده است: بيانات الهام بخش و رهنمودهای راهگشای تاريخی و ماندگار رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه‌ای(دامت برکاته) در جمع مردم غيور آذربايجان شرقی و تبريز نقشه راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران را در حوزه و قلمرو سياست خارجی و داخلی به شايستگی تبيين نمود و بار ديگر جايگاه رفيع و بی بديل ولايت فقيه را در ساختار سياسی نظام و هدايت و رهبری بايسته ملت و تمامی ارکان حاکميت را در برابر ديدگان جامعه جهانی تثبيت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مواضع روشن و شفاف ناخدای خدا محور نظام تبلور وصيت امام عظيم الشأن و کلام نورانی معمار کبير انقلاب است که فرمودند پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا آسيبی به مملکت شما نرسد.

ما نمايندگان مجلس شورای اسلامی با استمداد از خداوند سبحان گوش جان به ندای الهی پيشوای خود سپرده اميد آن داريم که تقوا و صبر را سرلوحه اقدامات خويش قرار داده و در اوج همدلی و هم‌افزايی با وحدت و انسجام حداکثری گام برداريم و به سهم خود از آنچه که در مجلس شورای اسلامی در حوزه استيضاح گذشت عذرخواهی نموده و اطاعت از فرمايشات رهبر عاليقدر را بر خود واجب شرعی و قانونی می دانيم.

ملت شريف و بزرگوار خلق کنندگان هوشمند متعهد و شجاع ۲۲ بهمن ۹۱ مطمئن باشند نهاد مقتدر مجلس که برآمده از خون مقدس شهدای عاليقدر و ايثارگران سلحشور و مقاوم است با الهام از خط روشن رهبری معظم همچون گذشته با اقتدار در برابر زياده خواهی نظام سلطه به سرکردگی آمريکای جنايت کار خواهد ايستاد و از منافع ملی با قدرت دفاع خواهد کرد و دانش هسته‌ای برای اهداف خويش را حق مسلم خود دانسته و از تمام ظرفيت های خود برای تبديل تهديد غير انسانی و نابخردانه تحريم به فرصتی برای پيشرفت همراه با عزت و سربلندی ايران اسلامی استفاده خواهد نمود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016